Lapin uutisia sihtaan nyt kovasti ja tätä lueskelin. Mitäs napsulaiset sanoo?

yle.fi/alueet/lappi/2009/08/...origin=rss

Avainsanat: kullankaivaja lupa metsähallitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 16:59

En ole ollut Lemmenjoella, mutt uutisten mukaan joki on saatu asiattomaan kuntoon kaivausten johdosta. Tällä keinolla pyritään ilmeisesti hillitsemään joen käyttöä lähes teolliseen tuotantoon. Uskon, että rauhoittaminen auttaa herkkää Lapin luontoa palautumaan aikojen saatossa ennalleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 17:06

En tunne kuin metsähallituksen pääkonttori rakennuksen Tikkurilassa kun tuli oltua rakentamassa sitä. Nuo pykälät on vaikeita varsinkin jos on valtio valtio valtiossa kuten mehtähallitus.
Rosvopulju on kun katsoo noita sen yöpymishintoja tuvillaan. Olen yrittänyt tulla siellä toimeen louevaatteen alla talvellakin tulihtoilla. Siitä eivät ole keksinyt periä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:16

niin jospas he haluaa säilyttää rauhan sielä lapissa , en nyt oikein viisaampaakaan keksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:50

Kultaa voi aina kaivella lapiolla