Mikä väri saa sinut rauhalliseksi?

Minulla on vihreä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 16:47

vaaleet värit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 16:51

Sininen ja lila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:52

Vihreä.Leikkaussaleissa seinien ja henkilökunnan vaatetus joskus ja leikkausliinojen väri aina vihreä =on luokiteltu rauhoittavaksi väriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 16:58

Vihreähän kuulemma rauhoittaa - meillä on ollut täysin vihreä makkari.
Taidan ainakin kukissa kallistua lilan eri sävyihin ja vaatteissa suosin vaaleaa ja vaaleansininenkin taitaa sopia minulle hyvin. Ja viihdyn siinä hyvin.
Ainakin niitä kukkia katsellessa mieli ikäänkuin lepää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:01

Metsän värinen vihreä, sellainen karhunsammalen ja männyn väri, se rauhoittaa. On sanottu, että ruokaillessa pitäisi nähdä ulos ja sieltä jotain luontoa. Se perustuu varmaan samaan asiaan: vihreä rauhoittaa, myös ruokahetken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:50

luonnon värit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:59

Vaatetuksessani erottuvat värit, sitten tunnen olevani oma itseni eli rauhallinen. Sisustuksessa ehkä vihreä. ^^
Hyvä kysymys muuten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:29

Ne värit ovat sininen ja vihreä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:17

Vanhat SARVIS värit, siis Sarviksen keltainen ja punainen etupäässä.
Tulee vanhat hyvät ajat mieleen ja suomalainen muotoilu samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:38

Tumman sininen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:57

yönsininen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:57

Tummanvihreä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:09

Vihreä rauhoittaa kummasti. Siksi kai tuolla metsässä tykkään ravata. Siellähän melkein kaikki on vihreää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:56

nyt minulla on vihreä paita olisko se kun on aika rauhallinen olo nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:27

Vihreähän on todettu rauhoittavan,mullakin näkyy keittiön pöydän äärestä vihreä puistomainen takapiha;on niin rauhoittavaa vain katsella ulos.