Oletko"kahvikissa"?

Itse juon pari-kolme mukillista päivässä.En enää klo.18 jälkeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 15:54

Kyllä olen.Useampi kupponen tulee hörpittyä päivässä kera aimo tujauksen rasvatonta maitoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 15:51

Olen juon PANNU kerma kahvia mukin aamuin illoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:54

noin kolme kuppia kahvia, tänään kyllä join iltapäivä kahvini tilalla vihreää teetä olikin hyvää taas pitkästä aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 15:59

Taidat olla kaksoisolentoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:35

Aamuisin juon yleensä vain mukillisen, tänään kaksi, kun heräsi aikaisemmin. Päivän aikana en enää juo enempää kuin poikkeustapauksissa. Tänää ei ole sellainen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:41

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:42

En kait koska juon vain kupillisen aamulla, päivällä ja myöhemmin iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:01

Olen. Juon noin 4 kuppia kahvia päivässä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:33

Joskus olin, mut en enää luokittele itteeni kahvikissaks, mut se aamun ensimmäinen kupillinen (ei mukillinen) tarvittee saada, tosin töissä sitten aamukavit myös ja ip yksi pikkuruinen kahvee kanssa... ei sen jälkeen enää... hyvä näin.. ei enää sellast kofeiiniriippuvuutta kuin joskus nuorempana, ja unikin maistaa sekä vatsa pysyy kunnossa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:34

kissojen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, mutta lipitän kahvia aina kun sitä on saatavilla ( noin. 1,5 / vrk) , siinä mielessä kuitenkin outoa riippuvuutta, että jos riittävän laadukasta kahvia ei ole saatavilla, elän ilman sen kummempia tuskia viikkotolkullakin, silloin tällöin reisussa käy näinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:46

aamukahvia tosi vahvaa , sillä pärjää mukillisella seuraavaan aamuun. reissulla harvoin saa tarpeeksi vahvaa , ellei itse pääse keittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:58

olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:04

En millään voi nimittää itseäni kahvikissaksi, kun juon vain aamulla sen kaksi mukillista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:58

En ole 2-3 kuppia päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:32

Kahvikissa koko päivän,mutta klo 18 jälkeen absolutisti kahvin suhteen,paitsi tosijuhlatilanteet,lipsuu kahviksi.