Keneen napsulaiseen haluaisit tutustua paremmin ?

HUOM ! vain yksi, ja perustelut
Minä jumppis : seen koska on kiinnostunut ongelmista kuten minäkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 15:51

onpas erittäin paha , koska koko napsun väki on niin mielenkiintoista , kaikkiin tahrtoisin tutustua ihan tasaväkisesti...mutta jos nyt yksi ja ainut , niin se voisi olla gurumme.. valperi, on niin ihanan ja arvokkaan sekä hyvin salaperäisen näköinen herrasmies.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 15:56

Tämä nyt ei ole mikään eksklusiivinen lista, mutta seuraavat henkilöt ovat tehneet vaikutuksen: Palisanteri, PateT, Eme, Vähäviisas, Jumppis, Papiti, Kultaranta, Matvei...
Sitten taas noi kaikki kissatyyppiset nimet/kuvat menevät mulla sekaisin, että lisätään ne yhtenä laumana mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 15:59

Sulkikseen. Miellyttävän ja erittäin asiallisen oloinen herrasmies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:02

Minä sanon myöskin että Sulkis.MInusta myös varsin mukavanoloinen ihminen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:29

Ensin ainakin tuo kympin lista olisi tutustumisen arvoista porukkaa. Sitten siitä eteenpäin vaikkapa järjestyksessä niin kauan kuin jaksaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:38

Niin moneen etten heitä pysty mihinkään järjestykseen laittamaan, sorry. No jos oikein pitää miettiä niin vähäviisas tulee ekana mieleeni. Tiedon ja elämänkokemuksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:42

miumaumikko.. koska se aina kirjottaa musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:44

Vai myö "kissatyyppiset" nimet/kuvat menee andekilta tikin tokin, pitäisikös täs alkaa vaihtaa logoaan... murinaa..:) Haluaisin ekana tietty tutustua kaikkiin 'omiin' napsukavereihinin ja aikas useaan sen ulkopuoleltakin...kaikist löytyy mielenkiintosii piirteitä, jee ja se hyvä asia..., mut vain yks pitäisi valita sanoit ... mietitään... kyl se sit tuo valperimme on, tuo eka gurumme, jonka olen tuntenut Napsun kautta jo yli vuoden, mutten tunne kuitenkaan, hänel varmaankin paljon kerrottavaa myöskin näin Napsuu seuranneena alusta lähtien:) Kaikki työ ootte ainaskii miulle yksilöit, jota arvostan kovasti...älä koskaan ikinä muutu...www.youtube.com/watch?v=cJ2fX2i10X8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 23:09

kaikien kanssa vois olla kiva haastella (ja todeta kuinka erheellisen kuvan on itse rakennellut näistä)

mutta haastetta jos hakis tästäkin hommasta, niin sitten se olisi yks tietty anonyymi älyvapaine kysymyksineen, olis meinaan aika paljon kysymistä ja sanomista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 00:16

Voi kon pistit pahan..kuka olisi seuraava,,,Nyt on käynnyt meillä minua moikkaamassa..ensin Ida..ja samalla viikolla Munkki..kahvit saivat,,ja oli tosi mukavaa..istu naamat vastatusten..Kuka lie 3;mas uhri joka meillä piipahtaa..????Voin ehkä aavistaa..sen näyttää aika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 01:06

Hiisi, nyt on vaikeaa. Täällä on niin paljon niitä otuksia joihin tutustuisin mielelläni paremmin.
plöh plöh, no sanotaan että ainakin nyt kaverilistassa oleviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:01

Timppa on ymmärtääkseni suuri luonnon ystävä, niin häneen voisin tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:36

Mahdoton tehtävä ns.nimetä yksi,kaverilistalla olevia olis kiva tavata ja KIITOS ANDEK,nyt punastun;myös Andekiin,varsinainen matemaatikko sekä moniin muihin virtuaalikavereihin...