Syövätkö oravat luumupuun lehtiä/vartta?

Tänä kesänä huomasin ensimmäisen kerran, että luumupuun tuoreita lehtiä oli
valtoimenaan nurmikolla, kunnes huomasin oravan oksalla pupeltamassa lehden
vartta, ei itse lehteä. Onko tää joku uus juttu, vai syövätkö oravat näitä? Jos niin miten
päästä niin hellyttävistä oravista eroon? Sääli...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2008 - 23:22

kyllä ne vekkulit kurret saattavat repiä ja pupeltaa melkein mitä tahansa kun sille päälle sattuvat. En asiaa sen tarkemmin tiedä, mutta olen ollut havaitsevinani että varsinkin poikaset ja nuoret yksilöt useimmiten syyllistyvät näihin 'outoihin temppuihin'.

Velipojan ikkunasta oli yksi tutkimusmatkaija livahtanut sisään ja pistänyt sohvatyynyn atomeiksi? ymmärrä nyt sitten sitäkin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2008 - 22:36

ei syö jos kunnon siementä on saatavissa
lienee ollut poikanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2008 - 08:21

On se mahdollista,mutta harvnaista.