Mikä mahtaa olla paras hiekka kissan vessaan? Ei jaksa enää hajuja eikä roinaa pitkin lattioita..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 21:21

Nykyään käytän tuot Raibowin valkosta paakkuuntuvaa kissanhiekkaa (edullista, iso pussi), mut kaiken pelasti se kun kesäl hankin tään 'kissan vessan', joka iso pömpeli/laatikko, kansi pääl ja viel suodattimet 'katos', jot tuo haju/tuoksu on minimaalinen, samoin hiekka ei kulkeudu tassuis, niin kuin kulki täs avonaises laatikos, kyllä kannatti, vaik vähän maksokin (n.40 eeroo), mut se on sit melkistä ikunen... suosittelen, tätä käyttää meitin kaks kisuu... ja hyvin on sopeutunu siihe heti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:45

meillä on puupellettejä kissalaatikossa ja kyllä ne siellä käyvät, en ole muita antanutkaan joten eivät osaa verrata niitä.. tai ronklata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:47

Jooo hyvä kysymys Me vuosia sitten otettiin maalle kissan pentu ja meni kuivaruoka ja hiekka sekaisin ja me ihmeteltiin että kissa on häiriintynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:14

Minä samaa olen täällä kysynyt , minulla kissoja 2 , paakkuuntuvaa olen ostanut ja joka päivä siihen tarkoitetun lapion kanssa paakkuja kourin ja 1 krt viikossa kaiken hiekan vaihdan, puupohjaiset ja muut eivät olleet heille mieleiset, ja sitä hiekkaa kulkeutuu ympäri huushollia, mutta kun olen eläimiä kotiini halunnut ja olen ollut tietoinen että niistä on vaivaa, niin karisee kuva miten ihania on eläimet, tulee lisänä vaiva niistä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:34

Voi kun siitä on niin monta vuotta,kun minulla kissa viimex on ollut,etten enää muista mitä hiekkaa sille ostin.Jotain paakkuntuvaa se oli.Totuushan on ettei halvalla hyvää saa.Eli kissanhiekkoihin kannattaa hiukka sijoittaa,niin ne pysyvät laatikossa,ei tule hajuja,eivätkä hiekat kulkeudu kissan tassuissa ympäri huushollia.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:39

Monenlaista oli ja kaikista parhainta mielestäni on kristallihiekka joka on hieman kalliimpaa, mutta kannattaa kokeilla ainakin se yksi pussi.

Lähteet:
koettu juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:18

Oisko sellainen umpinainen vessa hyvä siis missä on katto ja seinät - semmonen missä on vain yksi sivu auki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 22:47

Ei sellaista hiekkaa olekaan, joka ei jonkin verran kulkeudu tassujen mukana muualle. Ja kaikki hiekat alkaa haisemaan, jos ei niitä pissoja korjaa sieltä pois. Ja kerran viikossa vähintään on pestävä kissan hiekka-astia.
Kokemuksesta tiedän. Kaikki hiekkamerkit on tainnut tulla kokeiltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 01:07

Mie käytän puupellettejä, ei haise niin paljoa ja tulee halvemmaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:08

Se on mielestäni paakkantumaton kissan hiekka. Mutta sitä on monella nimellä kaupassa. Mutta totesimme sen parhaaksi se vei myös hajua pois. Tässä yksi Rainbow kevyt hiekka. Mutta kannattaa kokeilla. Meillä on myös pellettejä ollut. mutta minusta ne pölyää tuulessa naamalle kun menee putsaaman laatikkoa ulos. siksi meistä tämä hajua poistava hiekka oli hyvä vaihtoehto siihen.