Mitä tavaraa ilman sinä et tulisi toimeen matkoilla?

Lähde:Radiosta kuultua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 16:38

Rahalla saa ja hevosella pääsee, sanottiin ennen. Kunhan on rahaa saa sen hevosenkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:26

Yöpaitaa kaipaan, jos se on jäänyt kotiin. Sellainen paituli-malli riittää, mutta t-paita on liian lyhyt. Muuten sitten pärjäänkin, hammasharjanhan saa ostettua. Ja pyyhkeen. Sillähän sitä sitten jo matkustaa vaikka minne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:26

Lompakkoni joka sisältää rahani, visakorttini , passini, sekä huulipunan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 14:47

Passia ja valuuttaa eli pankkikorttia. Ja omat lääkkeet on pakko ottaa aina mukaan.
Kaiken muun saa ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:01

Niitä on paljon eli rahaa, varalta luottokortti, peseytymisvälineet, kemikaliotavaroita jonkin verran. Ja tietysti henkilökortti eli passi mutta sehän koskee kaikkia. Kaikkea ei välttämättä tarvitse kotoa raahata, ostaa voi paikanpäältä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:41

Henkilökohtaiset tavarat pitää olla aina mukana (rahapussi, meikkipussi jne.) sekä kamera ja kännykkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:45

Luottokortti, sillä saa loput mitä tarvii.
Sori, kyselee ne passia joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:47

Silmälasit ja omilla vahvuuksilla olevat aurinkolasit tarvitsen ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:49

passi ja hammasharja .... sekä henk.kohtaiset erinnäiset jutut ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:44

raha, hygieniajutut, vaihtovaatteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:14

Hammasharja mutta sen saa kyllä ostettua. Unohtuu usein, siksi vähän käytettyjä on kotona vissii seitsemän kappaletta... Lähes kaikki saa ostettua ja ilman passiakin pääsee kyllä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:39

HAMMASHARJAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 22:37

Jos rahaa on, niin kaikki muu hoituu kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 00:21

Passi,hammasharja ja rahaa..muuten menee pieleen reissu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 01:09

Lompakko,vaatteet,hammasharja,passi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:14

lompakko