Oletko tuhlaaja-poika/tyttö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:58

Luultavasti olen, mutta kun omia varojani käytän , en ole mitään taskuja itselleni saanut kun siirryn rajan yli toiseen elämään , enkä kenellekään velkaa jää , niin se on varmasti oma asiani mihin rahani käytän , vaikka tuhlailevaan elämään, lapseni ne kuitenkin tuhlaavat jälkeeni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:21

En todellakaan ! Nuukailija pikemminkin. Tänäänkin söin hyvin vaatimattoman lounaan: oman maan perunoita ja porkkanoita ,särpimeksi särkiä. Mutta oli taivaallisen hyvää ! Särkeä on pidetty roskakalana, mutta miten nuo meidän kylän miehet saavat siitä purkitettuna niin hyvää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:33

Olen join omakotitaloni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:42

olen vähän tuhlari , viimekis ostin ruokailuryhmän, mutta se oli kyllä ollut jo haavenani iäsyyden..mutta ei se ois ollut ihan pakollinen , kuhan päivitin hieman olkkaria tähän vuosituhanteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:43

En ole. Kolmen lapsen äitinä sitä on oppinut laittamaan asiat oikeaan järjestykseen ja se järjestys pitää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:47

oon mä vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:03

Olen jonkun verran kyllä. ^^'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:11

En tuhlaa mutta toisaalta turha olla liian nuuka ja elää kurjuudessa sen vuoksi että ei raaski ostaa mitään eikä reissata koskaan omaa kylää pidemmälle. Se on sitten todellakin eri asia jos on velkaa ja työttömyyttä, silloin on varmaan pakko olla erittäin nuuka joka asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 01:10

en ole, tarkkaan katson mihin rahani laitan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:17

En tuhlaaja-poika ja säästöönkin on jäänyt. Mutta jonkun verran aina silloin tällöin rahaa tuuletankin, ettei se pääse homehtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 00:21

Tuhlaan tunteitani mutta en rahojani.