Moikka Napsulaiset nyt sit kerron että minulla on facebookissa samat tiedot minusta kuin täällä. Kuka haluaa kaveriksi sinne?:D :D

Lisätty: 31.08.2009 - 11:39

En siitä suutu vaikka ette sinne haluakkaan. Minä siellä käyn silloin tällöin koska 2 vanhempaa tyttöäni kirjoittaa siellä minulle tietoja. On minulla siellä jo joitain kavereitä myös täältäkin ihan kiva kuitenkin kun on. En minäkään sinne omia juttjani paljoa laita. enkä edes omaa naama kuvaani. En halua olla kaikkien näkyvillä siellä.

Avainsanat: mulle lisää kavereita facebookkiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 11:14

Minä olen ollut sinun kaverina siellä kauan, ei sitä näin julkisesti voi kertoa tuhansille, minä poistan itseni, ei mitään huonoa sinua kohtaan vaan avoinna ihmisille. älä ole loukkaantunut minulle, sinun ystävät nimiltään ja minun ovat näytössä . ei mitään niin julkista näyttöä halöua.

Kysyjän kommentti

Kiitos maarit sinulle parhaasta vastaukseta. Kyllä totta puhut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 11:26

Sorry tuulikki53,mutta olen vain Napsu-kaverisi,en aio solahtaa facebookin maailmaan lainkaan,ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 11:31

Kiitos kysymästä, mutta en vieläkään aio sinne liittyä. Minulle riittää tämä Napsu ja lähempien kanssa olen sp yhteyksissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:31

Olipa huono veto sinulta mutta älä nyt masennu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:39

En minäkään sinne tule, koska vasta poistin sieltä profiilini. On vähän liian julkisen oloinen paikka. En halua kaikkien tietävän missä olen milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:02

Ei pelkoa että tulisin koko buukiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:20

Liian julkista, anteeksi, mutta se naamakirja ei minua kiinnosta yhtään. Ollaan vaan napsussa kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:55

Minua ei facebook kiinnosta, sorry vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:12

Minä tungin sinne kuvani kuukaus kaksi sitten, piti kokeilla. plussaa siellä on hyvät pelit, miinusta melkeinpä kaikki muu, toki muiden kavereidsen kanssa siellä voi kirjoitella.
Saas nähdä kauan olen bookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:04

Ei ole face-book mun heiniäni.Mieluummin täällä Napsussa ilman facea.