Mitä syöt mitä siippasi ei syö

Minä syön silliä jolloin akka on kaukana ja koko päivän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:28

Minä syön kaikkea kaaliruokaa, hän ei syö, peräpääni myös ilmoittaa että olen terveellisesti elänyt ja äännellyt ja itsekin sanon ahterini ääntelyille terveydeksi.Yleensä hänelle toivotan uuden tiedon mukaan terveydeksi , ennen aikaa sanoin mee nyt ja pahuksen äkkiä siitä muualle töräyttelemään.Tieto on valtaa heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:24

mieheni syö maksaa missä muodossa tahansa, mutta ei raakana , minä kyllä sen hänelle valmistan kakistellen ja yökötellen, kun sen hajukin jo saa voimaan pahoin, mutta mitä sitä ei kultansa eteen tee...no aika harvoin kylläkin, mutta aina silloin tällöin kylläkin..hän taas ei voi sietää aurajuustoa, joka onkin hyvä juttu jää silloin itselleni enenmän herkkua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 10:28

Kapriksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:48

Syön silliä, homejuustoa ja katkarapuja, mutta kumppanini ei voi sietää niitä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:56

Minä olen muuten aika palon kaikki ruokainen, kunhan vaan ei etanoita, pässin kiveksiä, eikä muutakaan ällöttävää ruuaksi ole. Meillä on mieheni kanssa paljon sama maku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:52

Kun tapasin exäni, hän kuulutti heti kättelyssä kovaan ääneen, että sipulia en sitten syö. Tein hänelle ekan kerran ruokaa, ja laitoin sipulin niin pieneksi että sitä ei havainnut sieltä joukosta. Kehui sapuskaa ja söi. Jälkeen päin kerroin, että siinä oli sipulia aika reilusti. Tuumasi vaan, että kai mie sitten syön sipulia. Itse rakastan sipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:00

Syön kiinalaisten sotilaiden käyttämää ginzenjuurta, se pitää taudit loitolla, (ps lisää myös mieskuntoa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:22

Me syömme suurinpiirtein samaa ruokaa, ei ainakaan nyt tule äkkiä mieleen mitään poikkeavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:42

Yleensä syömme samaa ruokaa. On kuitenkin pari ruokalajia mitä vaimoni ei ei syö, mutta ovat minulle maistuvia. Nimittäin rapeaksi paistettu ryynimakkara muutaman kerran vuodessa ja lipeäkala pari kertaa vuodessa. Olen kyllä syönyt Taiwanissa käärmettäkin, jota vaimoni ei varmastikaan maistaisi.
Sen sijaan esimerkiksi osterit, simpukat, etanat, hapankaalikeitto, sillit, ankerias, mäti yms. ovat onneksi meidän molempien mielestä tosi herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:06

Tuli mieleen yks vanha juttu....haluatteko kuulla?---- no kerron kuitenkin.
Hieno neiti meni kauppaan ja sanoi kauppiaalle: Saisinko jätkänmakkaraa koiralle. Hänen jälkeensä tuli jätkä ja sanoi: Saanko koiranmakkaraa jätkälle. Eli minä voisin syödä sitä, mutta Lara ei,,,,,, se syö vaan grillattua kassleria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:02

Ex kääpiöluppakorva-kanini kanssa popsittiin kilvan porkkanoita.Muuten oltiin ihan eri sapuskoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:13

Otan pari lusikallista kalanmaksaöljyä aamuisin. Miheni ei pysty ottamaan sitä siinä muodossa, hän ottaa kapseleita. Muuten syömme samoja ruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:48

Mieheni on kovin kaukkiruokainen, mutta himoitsemani täytetyt oliivit eivät hänelle kovin maistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:30

Rouva ei nauti laktoosituotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2009 - 18:55

Löytyyhän niitä : Juusto, oliivit, katkaravut, kaali......