Laeta Muljaatin kiäntämmää jos et ihe ossoo

savonsanomat.fi/muljaatin/
Saitko toimimaan ????????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:02

en saanut , ei kääntänyt savox laisinkaan vaikka painelin kaikkia kohtia .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 10:14

Mielestäni tuo muljaatin poistui jo kauan sitten SS:n sivuilta.
Olen käyttänyt sitä ja hauskoja tekstejä olen saanut aikaan kun aivan normaalinoloisen tekstin olen siellä käännättänyt. Harmi ettei enää toimi. Taisi olla niin vähän käyttäjiä, etteivät pitäneet sen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:30

Minä en ymmärrä sanaa muljaati , mutta olen muljannut pikkumukulasta asti savessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:31

Muljaatin ei kiäntäny mun lausetta,olisin osannut sen itsekin kiäntää,mutta kokkeilin muljaatinta.-neiti on haaskan näkönen jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:37

Ei toiminut vaikka kirjoitin siihen mitä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:51

Tämä savolaesten kielenkiäntäjä on lopettanut toemintaasa. Kyllä se vielä kuusvuotta sitten näätti mikä on kaaheenlaakeeaakee ym suomeksi.
Asiantuntemattomat kun alakaa ohjemiin kaa renoomaan niin tuollee siinä käyvvöö.
Onhan tuohon tullt komia uus ikkuna ja jawat ja kaek mut on mänt kielsolomuu kun Peikämäellä ratakiskot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:07

Sen verran savolaista verta virtoo suonissa,että ossoon muljaatella itekkiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:25

Eepä kiäntännä se muljaatin. Lienöö männä mualimalle muljauttelemmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:13

En mää saanut toimimaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:16

Nyttii minnäi ymmärrän...... aeka näöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:08

Ihan miulla silmäkkii muljahtelloo piässä ku näitä tekstilöitä luveskelen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2017 - 20:20

Kysy: Matakavekka

Lähteet:
[email protected]