Tämä ei ole kysymys, neuvo, meillä on muutama ikkuna joihin aurinko paistaa koko päivän , kaihtimet tummentaa lähes pimeäksi,

laitoimme tummennuskalvot ikkunoihin, vähän tummentaa valoa mutta paahtava kuumuus jää ulkopuolelle. Talvella kylmyyskin voi jäädä ulkopuolelle. ja taloon suunnatut katseet jäävät pihaan. Sekä silmäykset kotiimme jäävät turhiksi , minä silti näen koiransa paskontajat lasin läpi.

Lisätty: 31.08.2009 - 10:46

Hakekaa googlettamalla omalta paikkakunnaltanne , tummennus kalvot ikkunaan, on paremmat kuin mikään kaihdin.

Avainsanat:

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 09:30

Hyvä neuvo sinulta Maarit,pääasia et näet itse ulos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 09:17

tuossakin on hyvä konsti, mutta itse tyydyn laskemaan nuo markiisit alas aurinkoisella ilmalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:07

Mistä saa paljonko maksaa mistä inffoa ?????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 10:12

Minuakin kiinnostaisi tuo hinta ja hankinta. Vai käytittekö samaa kalvoa jota käytetään autonikkunoiden tummentamiseen. Se tosin on aika arvokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:00

Meillä on silloin valkoiset rullaverhot suojana auringolta,ei tarvi vetää edes kokonaan kiinni vain osittain. Ne on ostettu jyskistä mielestäni ihan hyvät ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:30

Eikös ne samalla poista sitten luonnon valon sisätiloista, jos pimeäksi menee. Haluan valoisuutta huoneisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:13

Tuohan kuulostaa kätevältä!