Paistatko usein perunoita sipulin kanssa?

Perunat on hyviä paistettuna,mutta paistan niitä erittäin harvoin.

Avainsanat: peruna paistettu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 09:02

Harvoin, tykkään syödä niitä perunaa, sipulia , paprika maustetta, ja makkaraa lisäksi toisinaan, ja mieheni haluaa kananmunaa sekoitettu joukkoon , eli pyttipannua , harvemmin pelkkää paistettua perunaa, minun painorajoitukseni säätelee paljon nykyään. Yleensä sanon kiintiö täynnä hyvästä ja edullisesta ruuasta joka hyvältä maistuu.

Kysyjän kommentti

Tykkäisin paistetuista perunoista,mutta minunkin pitäisi diapeetikkona noudattaa ruokavaliota,mikä minulla on kyllä aika salliva.terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 08:46

En paista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:52

tulee paistettua ,jos vain on jäänyt ylimääräistä pottua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 10:11

Pyttis on melkein vakio ruoka viikonvaihteen jälkeen. Ja paljon sipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:49

Melko usein.
Pyttipannua en tarkoituksella ala tekemään kun kilon pussi maksaa puolitoista euroa ja on hyvä, mutta tähteistä sellaista tulee muutaman kerran vuodessa.
(kokeile ohueksi leikattuja perunapaloja uunissa - erittäin hyviä eikä pala niin helposti kuin pannulla. Muistaa vaan kääntää puolivälissä, hyvä lisä moneen ruokaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:02

Kyllä välillä näin teen kun perunoita pannulla paistan. Mutta en useesti. Vain silloin kun jää perunoita mitä pitäs paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:26

Harvoin tulee tehtyä mutta hyvää se on. Nimen omaan sipulin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:37

Teen toisinaan espanjalaista tortillaa,siinä paistetaan perunaa ja sipulia sekä päälle roimastaan vesikananmunaseos ja päälle suolaa ja pippuria,jättihyvää,kaikkea ei ole edes pakko syödä vaan myöhemmin esim.leipien välissä eväänä vaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 12:26

Harvemmin, mutta tykkään kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:13

Aika harvoin,sieniä olen nyt paistellut sipulin kanssa usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:54

Kyllä. Pekonia ja kananmunia vielä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:49

en paista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:29

En.