Käytätkö "ryppyvoiteita"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 07:15

Kyllä käytän
muistan taanoin kun Äiti niitä käytti
naureskelin hänelle
nyt se on arkipäivää minulle

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 07:16

joskus käytin sellasta jotain yövoidetta joka oli ryppyjä vastaan, mut en enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:19

En käytä, niitä ryppyjä tulee ilman ryppyvoiteitakin:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:38

Kyllä kai niitä pitää alkaa pikku hiljaa käyttämään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:46

Minä käytän säännöllisesti ja kaulan , dekolteen alueelle myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:59

aika harvoin käytän, no uimahalista , kun tulen on iho niin kuiva , et silloin laitan naama ja kehovoiteita , mutta kotona kun olen suihkussa on niin ihoystävällinen tuo kaivo vesi , ei kuivaa jotta en käytä....ja naururyppyjä kuulukin hieman jo olla... sitä mieltä olen ittestäin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:09

Silmänympärysvoidetta ja omalle iholleni sopivaa kosteusvoidetta sipaisen aamuin illoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 08:12

... ranskalaista. En pahemmin. Tykkään siitä kappaleesta: rupsahda rauhassa rakkaani mun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:12

Käytän pelkkiä perusvoiteita kasvoille ja muullekkin iholle,olen hyvin kuivaihoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:26

Olen käyttänyt ja siksi varmaan ryppyjä on tullutkin...nimensä veroista siis..hih, hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:51

Mallissan ja mallissaan ;-) ,käytän kosteutta kasvoille ja kaulalle,sekä silmänympäryksiin omasta pikku purkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:04

Kyllä tavallaan käytä ne ovat yövoiteita ja varmaan sisältävät sellaisia aineita että ehkäisevät ryppyjen tuloa. Silmänympäryksiin eri voidetta käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:23

En ole käyttänyt enkä käytä. Tulee niitä ryppyjä joka tapauksessa käytti mitä hyvänsä. Vai oletteko nähneet rypytöntä 100-vuotiasta. Minä en ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:14

en, ei ole vielä tarvetta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:18

Näille rypyille ei kannata mitään erikoisia voiteita levitellä Toki minulla on yövoidetta, sitä käytän, mutaa mitään antiwrinklesiä sekään ei ole- En usko ihmeitätekeviin voiteisiin. Ja olen sitä mieltä, että me jynssäämme itseämme aivan liikaa. Sitten iho kuivuu, kun normaali rasvakerros hangataan päivä päivältä pois ihoamme suojaamasta. Ja sitten on pakko laittaa rasvaa, joka imeytyy syvälle kudoksiin ja koko elimistöön. Ja sitten ihmetellään allergioita ja astmoja. En ole joutunut virlä ihmettelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:43

Ryppyjä on tullut ilman ryppyvoidetta (tämän tulkita kahdella tapaa)