Oletko ikinä jäänyt mihinkään lukkojen taakse jumiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 06:58

Liha Pihan teurastamolla -40deg pakastehuoneeseen t-paita päällä 1963. Tuotantolaitos oli luovutus kunnossa, vikalistan mukaan kiersin paikkoja ja tein pikkutarkistuksia. Onneksi kuulivat käytävällä jyskytykseni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 07:38

Lapsena eräänä aamuna aikuiset olivat menneet naapuriin ja jättäneet minut lukkojen taa.
Minäpä hyppäsin ikkunasta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:04

kauhein pikka oli hissi, oli vielä sunnuntai , ja meni melkein tunti, enenkuin tuli hissikorjaaja, siellä kyllä oli tunneskaala paniikista hysteeriaan vaikka meitä olikin siiinä hississä 4 henkilöä, niin tuli mieleen vaikka mitä, kuten liekehtivä torni ..esimerkkinä ym kauheuksia ..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 08:09

Vanhempi poikani telkesi minut saunaan ihan pienenä ollessaan. Sain kuitenkin maariteltua avaamaan oven. Muuten olisi mennyt ehkä muutama tovi ennenkuin sieltä olisin pois päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:11

Hissiin, neljännen ja kolmannen kerroksen väliin. Onneksi jouduin olemaan pinteessä vain varttitunnin ja senkin ajan oli koko ajan siellä oven takana ystävällinen henkilö, joka jutteli ja selvästikin halusi pitää minut rauhallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:18

Ravintolan vessaan jäin kerran loukkuun,pääsin sieltä pois kiipeämällä oven yli,en vieläkään voi käsittää,miten sen tein,oven alta en mahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:32

Olen kyllä Putkaan ja Vankilaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:06

Kyllä olen jäänyt yhteen vesaan lukkojen taakse. Nykyään pelkään lukollisia vessoja huoltoasemilla et jos vaikka jää lukkojen taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 11:12

Kerran lähdin saunaan edellisessa asuinpaikassani. Avaimet jäivät silloin kotiin. En päässyt saunaan mutta en kotiinkaan takaisin, joten jouduin menemään naapurista soittamaan huoltomiehelle, joka tuli kahden tunnin kuluttua päästämään sisälle. Olipa pitkä odotus istua rappukäytävässä kaiken kansan töllisteltävänä kylpytakissa. Eikä meinannut päästää kotiin, kun minulla ei ollut saunareissulla henkkaria mukana. Kysyinkin häneltä, että otatko itse henk.kortin tai passin mukaan kun menet saunaan. Siinä vaiheessa mies tajusi hölmöytensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:06

Kyllä olen
olin hakemassa sauna puita
en huomannut et ovi meni kiinni
siinnä ihmettelin et mitäs nyt avuksi
onneksi kannan kännykkää aina mukanani
soitin miehelleni ja pyysin häntä tulla päästämään minut puu liiteristä pois
olin siellä pimeessä niin hän ei ollut huomannut minua vaan laitto
riippu lukon kiinni
eikä ehtinyt kaipaa minua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:12

Olen kyllä kerran eli WC:hen. Ei siellä kauan tarvinnut olla, oli lentoaseman tila ja ulkoapäin oven sai auki.
Samoin jäin WC:hen Rodoksen vanhassa kaupungissa erään kahvilan vessaan. Ulkopuolelta 2 brittinaista saivat oven avattua. Noiden tapausten jälkeen olen monta kertaa jättänyt mainittujen tilojen ovet lukitsematta, pidän vain ovenkahvasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:15

Hömm, osotskeskukseen ainakin kerran, onneksi vartija tuli vartin päästä pelastamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:29

En ainakaan muista jääneeni, mutta vielähän tääs ehtii, kun tuo huomiokyky koko ajan heikkenee ja rapistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:11

Olen jäänyt lukkojen taakse omaan kotiini. Kuljin bussilla kouluun ja minun piti lähteä aina ennen seitsemään ulos talosta. Niin meillä on vanhassa kodissani sellaiset isot puiset ulkoovet ja talvella ne tuppaa turpoamaan, niin ettei ne aukea. Muutaman kerran myöhästyin linja-autosta ovien takia. Silloin ei kyllä naurattanut, mutta jälkeenpäin muistelen niitä hetkiä lämmöllä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:28

Vain unessa.