Mitä puuhaat kerrostalossa naapureita häiritsemättä ,jos et aamu-yöstä saa enää nukutuksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:43

Täytän ristisanatehtäviä.
Tosin nykyään kun lapsen kanssa puuhailee päivät pitkät ei ole ollut noita ongelmia oikeastaan kertaakaan. Jos olen valvonut yöllä on se ollut lapsen aikaansaannosta ja silloin sitä myös leikitään yhdessä - kellosta viis...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 06:00

tein usein kerrostalossa asuessamme käsitöitä tai luin jotain ....tv katsoin , mutta se oli äänettömällä, jo senkin takia , kun mieheni nukkuu vieresäni ...niinkuin nykyisinkin.. voin katsoa tv,tä tai tehdä noita yllä olevia juttuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:40

Yritän pysyä sängyssä,mutta aina se ei onnistu sitten täytän ristikoita.Konetta en koskaan aukaise yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:50

Asun rivitalossa, mutta lukeminen on sellaista puuhaa, jota voi onneksi harrastaa yölläkin seinänaapureita häiritsemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:43

Koneella on joku rakennelma aina kesken

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:56

Tänään ei tullut uni,yritin väkisinmaata,mutta kuudelta luovutin ja keitin kahvia ja aamiaisen söin.Aamuyöstä en jaksa lukea,silmät ei aukea tarpeeksi.Asun puutalon alakerrassa,joten on oltava aika kus`sukassa siihen aikaan,ettei yläkerta herää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 10:56

Lukemiseen käytän valveillaoloaikani yölläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:54

Roskaauto monesti herättää aamu-öisin. Silloin pöyrin sängyssä ja saatan lukea jos uni ei millään tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:14

Aika harvoin on tuollainen tilanne mutta aikaeroväymys joskus sekoittaa unirytmin. Silloin luen jotain ja silloin saattaa unikin tulla aika nopeaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:17

Lueskelen kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:25

Lueskelen tai kirjoitan.