Pitää sano,että jos olisin=ylläpito;olisin poistanut Lettupino sun äsköisen vastauksen,ei koiria eikä hevosia saa ampua,bad humour

vai oliko napsulaisten mielestä kenties hauskaa?Olen tässä asiassa totinen
torvensoittaja eli ukko mieluummin ;-D.

Avainsanat: muistatteko leffan ammutaanhan hevosia ei kiva juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 22:57

No otetaan tuo lettupinon vastaus huumorilla, varmaan moni otti kysymyksenikin huumorilla. Vaikka oikeasti on rasittavaa kun se koira räksyttää joka ikinen ilta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 22:59

mut ennemmin koiran ku ihmisen, eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 23:03

Huumoria, huumoria. Ei oteta niin vakavasti. Kyllä nyt jokainen tietää ettei Ida ketään mene ampumaan oikeesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 00:47

Tässä ohjeita, Otsikko: Pitäjäläinen-lehdessä 18.8.1997.
Veteen ammuttaessa on varottava kimmokkeita ja veneestä on turvallisinta ampua yksi metsästäjä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:23

Jos tuo on huumoria niin eih'n siinä mitään, tuossa nyt ilmeisesti kuitenkin huumorilla puhuttiin ihmisen ampumisestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:53

Kuinkahan tosissaan nuo yhden heimon ihmiset aina huutavat toisilleen: Mä tapan sut !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 16:06

Mistä lie puhutte,mutta olin 15v teurastamolla töissä ja nautoja meni hurjat määrät vaan kyllä hevosiakin joka päivä muutama...