Loppuuko kesäsi maanantain jälkeen ja julistatko syksyn tulleen?

Avainsanat: kesän loppuko 1.9

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:12

Kävin viikolla uimassa ja vesi oli ihan yhtä lämmintä kuin kk sittenkin. Ilmojen mukaan eletään ja pukeudutaan - ei kalenterin. Uskon että vielä tulee pari lämmintä jaksoa, ilman takkia lähden kohta kauppaan, ulkona +14,6 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:38

En.
Kesä ei todellakaan lopu syyskuuhun. Vaatteita sään mukaan, niin ilmjoa piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:40

Ilmat kertovat.Tykkään kyllä kovasti syksyn väriloistosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:40

Ei missään nimessä. Poudan Pekka kertoi kesän vielä jatkuvan ja lämpimät ilmat ovat vasta tulossa. Odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:43

Ei ,kauniit kelit jatkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:44

Minusta ei kesä vielä lopu vaikka onkin koivuissa keltaisia lehtiä, kyllä minä kesäksi luen syyskuunkin, luonnon herkut ovat vielä metsässä kypsymässä, puolukat, sienet, ym.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:47

Kesältähän vielä tuntuu, mutta lehmuksen lehdet jo kovasti kellastuvat, se on kesän loppumisen merkki. Kyllä kaunis syksykin on hienoa vuodenaikaa, pellot paljaina ja kynittyinä, linnut lähtöpuuhissaan. Omenat kypsyvät. ja puolukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 21:50

Näin on ennustettu: Syyskuun alussa kylmenee, tuulet kylmät ja alkaa viiden viikon kylmä jakso.
Että tuon mukaan elelen ja vaatteita lisäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:51

minulla kesä jatkuu vielä pitkään, ensin pari viikkoa näillä rannoilla ja sitten siirryn Italiaan (harmi vaan turhan lyhyeksi aikaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:56

vielä on kesää jäljellä , vielä tulee kauniita päiviä.... jne.. laulaa.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:41

se taitaa olla loppunut jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 22:49

Vielä sitä kesää riittää ainakin minulle. Lokakuun alussa sitten luovutan, ja tunnustan että syksy on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:52

Leikin vielä että on kesä. Kävin perjantaina vielä uimassakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:56

Minun kesäni loppui jo aikoja sitten :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:07

Syksyyn mennään pikkuhiljaa, ei yhdessä päivässä. Täällä eteläisessä Suomessa syyskuu on eräänlainen välikuukaisi, ei vielä syksyä. Ainakin tänään on lämmintä, paljon lämpimämpää kuin esim. kesäkuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:24

Ei vielä saa loppua!