Käytkö yksityisellä tai terveyskeskuksessa etsimässä apua sairauksiin?

Avainsanat: terveyskeskukset vs.yksityinen lääkäri/lääkäriasema

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:36

Terveyskeskuksessa,vaikka siellä joutuu itselleen itse antamaan diaknoosin aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:37

Käyn yksityisellä tai keskussairaalassa, jos tarve niin vaatii. Minä en arvauskeskuksia käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:39

Yksityisellä käyn, siellä on paremmat asiantuntijat ja lääkärit minun mielestä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:40

Terveyskeskuksessa etsimässä olen käynyt mutta ei löytynyt kuin väärä diakonoosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:41

Terveyskeskuksen lääkärit ovat tähän asti tienneet vaivani. Viimeksi poistatin pienen luomen perusvastaanotolla. Suurempia vaivoja ei sitten ole onneksi ollutkaan. Osaan olla tilanteestani kiitollinen. Jaksan vielä autta muita avuntarpeessa olevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:42

Oma lääkäri tai yliopistollinen sairaala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:42

Terveyskeskuksessa.
Meillä pääsee vastaanotolle vaikka samana päivänä, jos on kiire. Lääkärille voi myös jättää soittopyynnön ja hän soittaa vielä samana päivänä. Lääkkeet saa hakea apteekista, jos asia selviää puhelimessa.
Minulla on kyllä useitakin lääkärituttuja, mutta heitä ei ole tarvinnut vaivata, koska asiat sujuvat meillä niin mallikkaasti. Lienee Suomen parhaimpia meidän tk?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:45

työterveyshuolto (yksityisellä) on toistaiseksi hoitanut hommat (ja päässyt vähällä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 21:48

Terveyskeskuksessa ja naapurinkaupungin sairaalassa erikoissairaanhoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:55

Tää on hei hyvä kysymys!
Terveyskeskuksessa on käyty kun on tullut jtk. tavallista ja "akuuttia.
Oma lääkäri aikoja ei saa tai niille on soittoaika joka on aina varattu - siis "ihan hanurista koko juttu"

Nyt mennään tämän viikon torstaina ja yksityiselle puolelle - eli heti silloin kun on jtk. joka vaatii paremapaa perehtymistä asiaan - eipä kyseessä kun pieni leikkaus mutta silti - että tämä mentäisiin nyt hoidattamaan jollekin terveysskeskukseen ehkäpä vielä huonosti suomea puhuvalle lääkärille niin ei kiitos!

Tilanteen mukaan siis: jos korvaa kivistää ja pitää kurkistaa onko tulehdus niin terveyskeskus riittää mutta vähänkin vaativammat yksityiselle.

Lisäksi tietysti ajankohta ratkaisee jos TK:ssa on jonoa niin emme mene istuskelemaan sinne tuntikausiksi. Maanatai on terkkarissa huono - silloin on kaikki kipeitä ja jonot pitkiä - perjantai on hyvä etenkin iltapäivä ja alkuilta silloin kun ei kukaan sairasta tai sairasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:07

terveyskeskus on ollut se paikka jossa on hoidettu vaivojani sekä TYKS ... siellä on loistavaa henkilökuntaa...kiitoksia vain sinne hyvästä hoidosta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:43

terveyskeskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 22:46

Terveyskeskuksessa hoidatan vaivani jos niitä ilmenee. Ei ole onneksi muutamaan vuoteen tarvinnut käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 00:18

Kyllä pyrin välttämään arvauskeskusta mikäli mahdollista.Onneksi tuli otettua aikoinaan vakuutus että yksityinen lääkäri on mahdollista eikä tarvitse jonotella.

Lähteet:
Joskus olen osannut olla kaukaa viisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:16

Minä käyn aina yksityisellä lääkäriasemalla, minulla on napit vastakkain terveysaseman lääkärin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 09:58

Terveyskeskuskessa, vaikka viimeksi lahdessa asiaani ei otettu vakavasti, mutta itäsuomessa homma saatiin ratkaistua. Hammashoidon olen suorittanut yksityispuolella jo vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:24

Terveyskeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:12

En käy yleensä ollenkaan, mutta jos on aivan pakko niin terveyskeskuksella ihan.