Seuraatko Big Brotheria.Mielipiteesi ohjelmasta?

Lisätty: 30.08.2009 - 21:33

Erään tutun kehotuksesta katselin tänään ekaa kertaa.Mutta en kauaa.Dokasivat ja sekoilivat!Tosi syvältä......

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:28

En ole koskaan seurannut, enkä aiokaan katsoa. En edes tiedä miltä kanavalta se tulee.

Lisätty: 10.09.2009 - 21:29

Tämä mielipiteeni/kantani perustuu siihen, mitä lööpeissä joutuu lukemaan. Kiitos "kannatuksesta"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:25

En todellakaan. En voi sietää koko ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:26

En seuraa,joten en voi antaa mielipidettä.Luen iltiksien otsikot,onko se seuraamista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:40

En. Ei tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:44

Taas kerran tähän kysymykseen ohjelma rupee vi.....taa oksetaan ja paskattaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:45

Tytär yrittää katsoa sitä julki ja salaa ja minä panen hanttiin.
Jonkun verran olen nähnyt sitä sekoilua. Pitäisi kieltää vaikka lailla moinen *.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 21:46

En ole koskaan seurannut, mutta kun miniä ja lapsenlapseni sitä niin kehuvat, niin ajattelin katsoa ainakin alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:58

En ole seurannut - enkä tule seuraamaankaan - ei kiinnosta
joskus uteliaisuuttani hetkisen seurannut mutta en luvalla sanoen ymmärrä koko juttua!
En sitten alkuunkaan!

Yksi teini-ikinen kyllä valisti eilen illalla jutun juurta: siellä on siis eri ikäisiä eritaustaisia ihmisiä yhdessä 7/24 ja niitä sitten pitäisi seurata - ja on kuulemma jännää.

Mutta kun "ei vörki niin ei vörki" :):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:58

tuossa tuo on nyt auki, toisen kerran nyt katsoin , mutta varmaankin jään taas koukkuun... :( mutta nukkumaan meno aikka koittaa , jotta ötysiä vain kaikkille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 22:41

Olen tuota katsonut, mutta aina vaan villimmäksi siellä meno muuttuu. Tosin puolelle porukalle alkaa ensi viikolla kurjuus, kun joutuvat elämään köyhälistön elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:44

en seuraa.. kuka jaksaa katsoa toisten jatkuvaa ryyppäämistä ja ittensä tyhmäksi tekemistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:40

Epäilen että osalle talon porukasta tulee ennen pitkää jonkunasteisia mielenhäiriöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:42

Kyllä on tullut katseltua..viime kaudella jäin koukkuun vaikka siihen asti olin sitä mieltä,että koko homma on **********,mutta kerran vaan oli tölsy auki ja jäin katsomaan.Eikä hyö siellä koko ajan ryyppää ja rellestä..samanlaista "viihdettä" kuin muutkin tositv-jutut..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:57

En ole ikinä katsonut, mielestäni todella turha ohjelma sen verran mitä olen kuullut ihmisten siitä puhuvan ja mitä olen lööpeistä lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:07

Tässä yksi päivä vähän aikaa seurasin, kun ei tullut muuta hyvää ohjelmaa. Tosi syvältä koko ohjelma. Parasta on se, kun siellä talossa on joku vanhempi uskovainen nainen. Ei se taida kyl menoa paljon hillitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 09:55

En ole koskaan seurannut ja ihmettelen kuinka noista pelleistä yritetetään repiä jotain julkisuuden hahmoja ja sankareita. Häpeäisin jos kaverini olisi tuollaisessa hölmöilyssä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:51

Vuosia, vuosia sitten Big Brother pyöri RTL:n kanavalla lähes yötä päivää. Kun sitä ulkomailla ollessani ihmettelin, niin olin tyytyväinen, ettei Suomessa tuollaista ole, mutta nyt vain niin on ollut jo muutaman vuoden. Ohjelma on puuduttava ja tylsä sekä erittäin naivi. Varsinaista ohjelmaa enemmän minua ärsyttää se, että ohjelman tapahtumat ja henkilöt alkavat saada tilaa iltapäivälehdissä ja muissa ohjelmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:52

En katso sitä ohjelmaa ollenkaan. Tarpeeksi sain kun kerran yhtä katsoin ja seurasin koko ajan. Minusta se on huono ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:25

En seuraa.