Miksi suolaton voi maksaa 2x suolatun hinnan?Suolahan on halpa elintarvike. Suosittelen,hyvää ja tuoreen makuista.

Lisätty: 30.08.2009 - 20:34

Juu,nimenomaan suolatonta voita suosittelin,en löytänyt mistään mainintaa Italian laista voin suolaamisesta,eli siellä voi on oltava tuoretta,makua ei saa peittää suolalla,kuten esim.m,eillä ja kait muualla EUssa,en tiedä?Maksoin ½kg paketista 3,90 ja suolavoipaketti maksaa>2€.

Avainsanat: kallis suolaton voi italiassa laki kieltää voin suolaamisen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 16:50

Kaikesta pyydetään niin paljon, kuin uskotaan asiakkaan olevan valmis maksamaan.
Autoissa maksaa ulkonäkö. Jos autossa on vain kaksi istuinta ja muutenkin pienet tilat, niin se on huikean kallis verrattuna nelioviseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 16:04

oa.doria.fi/handle/10024/34752 Että sitä varten maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 18:27

mulla taitaa olla huono päivä, kysymyksestä en ymmärtänyt mitä suosittelet ja lettupinon vastauksesta en ymmärtänyt miten suolan strippaus selluloosaeetteristä liittyi tähän ?

no niin tai näin, eihän kaikkea tarvitse ymmärtää, siitä huolimatta kerron että se vähä mitä minun sallitaan voita syödä, saa kyllä mielellään olla sellaista 'normaali suolaista'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:02

Suola ilmeisesti säilöö voin, joten suolaton voi on vaikeammin sälyvää, ja sitä on varjeltava pilaantumiselta enemmän kuin suolatonta. Mutta tuota kertomaasi kaksinkertaista hintaa en ymmärrä.Vai onko niin, että suolan ja suolan sitäman veden määrää voissa on niin suuri, ja koska suola on halpaa, niin sen jättäminen pois nostaa tuotteen voipitoisuutta ja samalla hintaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:24

Olen valmis maksamaan ja maksankin vähän enemmän,vaaliakseni terveyttäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:25

Ainahan terveellisempi ruoka on kallimpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:32

Kaikki vähänkään standardista poikkevat tuotteet ovat kalliimpia kun ns. normaalit,niin varmaan tämäkin erikoisiuote.
Itse ostan harvoin voita mutta se on aina Juustoportin kirnuvoita, se on myös vähäsuolaista. 1/4 kg:n paketti maksaa 2,20 vai oliko se jo eilen 2,50. Taloudessamme menee niin vähän voita ettei isompaa pakettia edes kannata ostaa, se menee pilalle.