Olisiko jollakin napsulaisella ?

Perus kysymyksiä tietokoneesta ? Kun näyttäisi vähän että olisi mutta eivät kehtaa kysyä täällä julkisesti. En ole mikään nörtti mutta saisin hyvän mielen jos pystyisin jotenkin auttamaan. Siis kysy yritän parhaani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 13:50

Mulle syntyny täs sellanen ongelma tietsikan kans, jot kun avaan jonkun sivun niin se on pienempi kuin tää kuvaruutu, saan sen kyl isommaksi tuol yläpalkeis olevista 'kaksoisruuduista', mut taas kun avaan jonkun muun sivun, niin sama juttu, taas pienempi kuin ruutu tää sivu, enkä saa niit pysymään kuvaruudun kokosina, jos välil poistun koneelt, missä vois olla vika, en ole ite säädelly mitään asetuksia (tietääkseni), toivotaan et täst jutust sai tolkkua..:), eli vastaus; kyllä löytyy tällasii peruskysymyksii ainakin mulla silloin tällöin/usein...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 13:39

En tiedä ei kait ole tällä hetkellä. Mutta en oikeen ymärrä hyvin sun kysymystä, siis mitä haet tietokoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 13:51

Olen tehnyt työtä tietoneella 25 vuotta niin perusasiat pitäisi olla kunnossa. (kirjapainoala). Jos jotain asennusta tarvitsen niin poikani hoitaa sen etäispäätteellä, näin se kehitys menee eteenpäin, välttämättä asentajat eivät tarvitse tulla kotiin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 14:40

Itselläni Windows käyttöjärjestelmä ja sama juttu kuin jonin13, eli avattaessa uusi sivu jää pienemmäksi kuin alla oleva alkuperäinen sivu. Ilmeni yht`äkkiä tämä vaiva noin kuukausi sitten, enkä ole löytänyt asetuksista apua.

Lisätty: 31.08.2009 - 17:53

Jokos Lettupinolla olisi antaa vastaus/tietoa tähän ongelmaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 14:45

Mullakin on sama "ongelma"kuin joninilla,ruudut pieneni aikoja sitten,mutta miksi yhtäkkiä?Olen kyllä kehdannut ihmetellät ääneen Napsussa,jos jotain ihmettelemistä,itse(muistaakseni) keksin +--zoomauspaikan,kun teksti ym.ei menannut mahtua ruudulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:32

Miulla ei ole mittään. kysymyksiä ainakaan tällä hetkellä, johtuneekohan siitä että on enemmän kuin perusköyttätaitoa olemassa tietokoneista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 18:40

mä nyt pärjäilen näillä omilla tiedoillani ja taidoillani (ainakin toistaiseksi), mutta ihan kiva että tarjoat neuvonta-apua sitä tarvitseville ja just se ujoushan usein on avunpyynnön esteenä

- useimmiten se on niin pienestä kiinni -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 19:46

Työn puolesta saatu tarpeeksi hyvä oppi jo kymmenen vuotta sitten. Tarvittaessa kaveri joka on ollut amerikassa asti kouluttamassa porukkaa osaa varmasti neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:06

Olen ihmetellyt sitä, miksi sähköpostini gmail ei enää toimi kuin hitaille yhteyksille tarkoitetulla ohjelmalla. Vielä pari kuukautta sitten saatoin käyttää "vakionäkymää", joka mahdollisti sähköpostieni typografisen muuntelun. Tässä uudessa ei ole kuin yksi fontti, ei lihavointimahdollisuuksia eikä alleviivausta, ei mitään; enkä enää voi liittää kuvia keskelle tekstiä.
Kysyisin googlelta, mutta en löydä suomenkielistä palautepaikkaa.
Tietsikka on sama kuin ennenkin eikä lankapuhelinyhteydessäkään ole tapahtunut muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:19

Ei tällähetkellä ole mitään kysyttävää, mutta pidän mielessäni ja otan sinuun yhteyttä kun sellaiseen tarvetta tulee koneen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:28

Yhdyn edelliseen vastaajaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:46

ei ole enään kysyttävää jollen tuota linkitystä jo kohta unhoita , mutta nyt se ainakin onnistui...