KokkiNapsut,parsakaalissa ostettaessa aika pitkä varsi;käytätkö sitä hyväksesi sellaisenaan?Sosekeitossa menee mutta muuten en?

Minusta se on jotenkin puinen.

Avainsanat: parsakaalin pitkä varsi puinen tai ei

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 13:44

Ite käytän yleensä vain kukinnot parsakaalista, mutta jos ovat vielä 'nuoria/uutta satoa', niin saatan melkein koko varrenkin käyttää, vanhemmiten ovat varret kyl tosi puisia, joten en suosittele niit käyttämään (rosvoovatten kauppiaat näil varsil, höh:))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 13:41

En yleensä käytä sitä varsiosaa koska se on aika tikku maista monesti. Olen monesti antanut sen osan naapurin kaneille ne tykkää syödä sitä. Sosekeittoa en ole koskaan tehnyt,koska uskon etä meidän lapset ei sitä syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 14:49

niissä varsissa on tosi paljon eroja, ikä taitaa vaikuttaa asiaan, mutta aika usein niistä saa käyttökelpoista veistelemällä lastuiksi ja lisäämällä lastut wokkiin, ihan makoisia siinä ja niistä tuoreemista (pehmeä sisus) lastuja voi käyttää sellaisenaan salaateissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:33

En käytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:18

Käytän ainoastaan kukintaosan. Mutta kai se varsikin olisi syötävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:17

Käytän.