Tajusitko että ?

Joku meistä siis teistä konkareista on myös ylläpito / valvoja mutta ei voi sitä tunnustaa koska joutuisi pahaan välikäteen. Mutta me emme sitä rupea täällä arvailemaan eihän.

Lisätty: 30.08.2009 - 12:27

Niin jäi sanomatta että hyvää jatkoa sinulle kuka sitten lie. Joka pelissä pitää olla tuomari.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 12:43

Samaa olen minäkin ajatellut. Jonkun noista etupään pistekonkareista sen täytyy olla, ja mukana voi olla sitten myöhemminkin valvomaan tulleita napsuja. Mutta eihan se haittaa, eihän ? Pääasia, että valvonta toimii, ja täälla vallitsee hyvä kuri ja järjestys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 12:56

en oo edes miettinyt tota.. ja ei se välttämättä niin ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:59

valperiko?
En ole myöskään tullut ajatelleeksi,olen vain ihmetellyt ylläpidon nopeata toimintaa,mutta napsulaisiako asialla??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 13:06

No kenekäs nimimerkki se oli? Ota häneen yhteyttä yksityisviestillä. Minä en ainakaan usko, että täällä mitään valvojia on, siis napsulaisissa. Eiköhän se valvonta koostu ylläpidon puolelta. Toki saahan jokainen ilmoittaa ylläpitoon jos aihetta on. Mutta miksiköhän sen valvojan pitäisi olla joku kärkipään konkari. Minäkö kenties? Just, maailman paras siihen hommaan. En nyt oikein tajua mitä tuolla kysymykselläsi tarkoitat. Ehkä minulta jäi taas kerran jotain huomaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 15:16

Ei taida ylläpidolla olla aikaa varsinaiseen keskusteluun. Pienellä salapoliisityöllä voi selvittää, että Napsun takana lienee henkilö nimeltä Sami L........... , joka lienee sama kuin käyttäjä n:o 2, liittynyt helmikuussa 2007, mutta ei ole ollut alun jälkeen aktiivinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 15:20

kaikeksihan mua on elämäni aikana epäilty, muttei sentään vielä valvojaksi, no kerta se ensimmäinenkin

- pieleen meni arvaus, en ole missään tekemisissä ylläpidon kanssa -

ja sen mukaan mitä itse olen asiaa seuraillut, tuskinpa ainakaan kukaan näistä 'pistepörssin' nimimerkeistä sellaista hommaa hoitaa

mieluummin uskoisin että se 'valvoja' tai porukka joka näitä sääntöjen noudattamisia vahtii ja sivuja siistii hoitaa hommaansa ihan nimettömänä (Napsu-ylläpitona) eikä osallistu muuten tähän kalabaliikkiin jota sivulla käydään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 16:18

Eipä ole koskaan tullut mieleen, että kuka on se isoveli, joka täällä valvoo. Mutta pääasia, että joku on katsomassa perään ja siivoamassa sopimattomat kirjoitukset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:33

no jaa, onhan se mahdollista. Mutta toisaalta täällähän on ihan yllöpito nimimerkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 17:58

Eipä taida olla?
Kaikki me voimme toimia ylläpitona ilmoittamalla asiattomat kysymykset/vastaukset, mutta keskusteluun niiden poistaja ei osallistu. Vastaa kyllä, mutta sähköpostilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 18:28

en ole moista asiaa krännännyt, mutta olen satavarma , et napsulandiaa hoidellaan ihan muualta , kuin me nimimerkkiläiset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:08

Hyvin paljon mahdollista. Mutta jos täällä on joku napsulainen valvojan ominaisuudessa niin toivoisin hänen puuttuvan tietyn tyylisiin vastauksiin eli ns. navanalle meneviin. Niitä täällä saa viljellä ihan miten tykkää. Onneksi on harvassa nämä tällaiset vastaajat.

Lisätty: 01.09.2009 - 08:01

Taidan tietääkin kuka hän on (jos sellainen kerta on). Henkilö jonka alapäätyyliset sekä sukupuolisuutta loukkaavat kyssärit ja vastaukset hyväksytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:36

Luulisin,että heitä on useampia.Tuskin yksi ja sama jaksais 24h vuorokaudessa valvoa!Ja ihan sama mulle ketkä sen tekevät.