Terve kaverit. Mitä tarkoittaa sanonta: "pidetään hulluja jännityksessä"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 14:48

Minun mielestäni se tarkoittaa esim. sellaista tilannetta, että tiedetään jo vaikkapa myönteinenkin tulos joihonkin kilpailuun, hakemukseen tai testiin tms. mutta pantataan tuloksen tiedottamista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 11:13

En ole kuullut sanontaa, enkä osaa liittää sitä oikein mihinkään. Ja miksi hulluja, eikös siihen kävisi vaan yleistys ihmisiä, tai porukkaa, tai heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:35

Olisko joku urheilutermi?Hullut olisis katsomo?Tai ammattitermi,jonkun ammattikunnan?

Lisätty: 30.08.2009 - 12:34

Hei Napsut!Kohta tulee kolme tuntia ,kun "hulluja on pidetty jännityksessä"=siinähän on vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:54

En tiedä, kerro,kerro?????

Lisätty: 30.08.2009 - 12:52

Kerro jo!!!

Lisätty: 30.08.2009 - 22:13

AAARRRGH!!!! EI VIELÄKÄÄN VASTAUSTA!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:12

Kiva oottaa ..minne pääsen..jos on tarvetta..mutta luulen ei oo tarvetta.

Mutta kiva yllätys..jos joku välittää....ja menee tätä nimettyä henkilöä tapaamaan..se on ihmisen ulos ottamista hulluudesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:26

En minäkään. Kerro nyt ihmeessä. En kestä enää tätä jännitystä, tulen ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:52

Olen hulluna jäännityksestä, mistä on kysymys ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:34

enpä ole kuullut moista sanontaa, noh kait tarkoittaa että vielä hullumpaa kun pitää hulluja jännityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:04

Enpä tiedä minäkään, mutta tiedän yhden tositarinan jolla hoitaja selvisi melko varmalta kuolemalta.
Hullu oli napannut hänet käytävällä syliinsä ja uhkasi heittää parvekkeelta alas jonne lähti määrätietoisesti hoitajaa kantamaan. Hoitaja mietti kuumeisesti miten hän siitä selviää.
Viimein hänelle välähti: hän ehdotti tälle hullulle että hei, mitäs jos kantaisit minut noita rappusia alas tuonne ulos asti se on paljon jännempää. Miltäs kuullostaa?
Jokin välähti hullun katseessa ja tämä tokaisi: niin taitaa ollakin. Niin minä teenkin.
Ja kun he vihdoin olivat päässeet turvallisesti ulos, niin tämä hoitaja katsoi potilasta joka posket hehkuen ja silmät kiiluen tärisi siinä vieressä asfaltilla. Hän kysyi oliko jännää: joo oli hurjan jännä, tehdään se uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:15

Kyllä sopii moneen juttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:05

Eipä ole harmainta aavistusta... olisiko niin että mielisairaanhoitajat käyttävät tuota sanontaa.. on kyllä aika ronski tapa ilmaista asioita.