Seuraatteko Ruotsi-Suomi maaottelua ja mitä veikkaatte tulokseksi?

Avainsanat: ajankohtainen maaottelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 10:20

Onhan sitä voitettu joskus, mutta nämä kisat hävitään. Eilen meni jo niin paljon pieleen keskinäisiä kamppailuja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 09:51

Toisella silmällä on tullut seurattua. Ainakin eilisen Suomen möhlimisen viesteissä ja taapertamisen jälkeen Ruotsi voittaa maaottelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:02

Joitain osiota seurailen.Suomi ei ole tähänkään asti pärjännyt ruotsille.Eli Ruotsi voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:26

vähän... miehissä suomi voittaa, naisissa ja nuorissa ruotsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:28

Säikähdin että joko se on käynnissä? Ei onneksi vielä!
Yleisurheilun Suomi - Ruotsi YLE TV2
su 30.8. klo 17.30
Göteborgissa käytävän perinteisen Suomi - Ruotsi-maaottelun toinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:49

Eilen illalla yritin kuunnella autossa mutta kun lapsi kävi lepäämään piti radio sammuttaa. Tuli niin epätasaisella äänellä selostus että piti kuunnella melko kovaa...
Teksti-tv kertoo tämän hetkisen tilanteen olevan;
Miehillä niukka johto 89-92,
naiset häviämässä 117-110,
samoin tytöt 55-51 ja
ainakin pojat 59-45.
Joten ruotsille menee melko varmasti kokonaisvoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 13:44

En seuraa näitä ollenkaan. Mutta kuitenkin pidän suomen puolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:35

Ruotsi voittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 19:54

Kyllä jää väliin, niin huono olen seuraamaan etten edes tiennyt että sellainenkin on tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:12

Seurasin. Ei kunnon tuloksia.