Hyvää huomenta napsulaiset.Joko sunnuntain aamu-kahvit on juotu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 07:43

Jo ajat sitten on aamukahvit juotu, siis klo 05.00 aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 06:44

Juon sitte vasta kun nousen..kunnolla ylös..pienten torkkujen jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 07:48

Ei viiti vielä näin aamusta alkaa kuseksimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 08:22

Kyllä se on juotu nyt, odottelen että pikkuihmiset heräilevät, ja alkaa touhu, koteihinsa menevät iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 08:28

Huomenta sinullekin. Kahvir nautittu tuossa puoli tuntia sitten. kovin on pilvinen ja kostea sää. Koko viime yön satoi. Pikku hiljaa tässä heräilen ja menen iltavuoroon töihin.

Lisätty: 30.08.2009 - 09:31

No johan olen unenpöpperössä tuon vastaukseni kirjoittanut...virheitä näkyy tulleen. Nyt olen hereillä jo kunnolla. Mukavaa sunnuntai-päivää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 08:43

Hyviä huomenia vaan, aamukahveet juotu ruisleivän kera tuos kaheksan maissa (kun menin niin aikasin eilen nukkumaan, niin ei jaksanu pötköttöö pitempään). Pihalla kävin istuskelemassa ja seuraamassa kun oli viis sepelkyyhkyy, kaks urosfasaanii ja kolme naarasfasaanii, joist kaks aika pikkusta, tais olla viel poikasii nuot, jot elämää piisaa pihapiirissäkin... Oikein rentouttavaa sunnuntaipäivää kaikille myös:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 08:52

Kahvit on juotu seitsemän jälkeen,täällä sataa vettä ja on harmaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 08:58

Huomenta. Ajat sitten heitin parit mukilliset diureettia mahaan. Ja rasvasin itseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 09:11

Ei ole akka nukkuu kuin silli enkä osaa kahvitella yksikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 09:34

Pari tuntia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 10:16

Heräsin niin myöhään tänään, että kahvittelut on menossa vasta nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:27

huomenta.. ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:41

Huomenta!Hetkinen sitten aamiaisen kanssa meni kolmatta isoa mukia;vähän pöpperöinen olo eilisillan viinimaistiaisten jälkeen,mutta onnistunut ilta.Olin emäntänä ja valmistin dinnerin,jännitystä seurasi onnistunut lopputulos ja tyytyväisyys,kun kaikki alkukeitosta,pääruokaan ja makea jälkinenkin kahvin kanssa kelpasi vaateliaalle viiniraadille ja kaikki itsevalmistettuna ;-D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:54

Päivää ! Porukkaa on taas täällä, yölläkin oli vähän ongelmia, joten aamukavit juotiin yhdeksän jälkeen. Sitten jo kohta ruoanlaittoon, ja nyt ollaan valmiita syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 13:46

Tänään aamukahvit juotiin n.11:ta aikaan vaikka silloin ei aamu enää ollutkaan.Nyt on ruoka uunissa valmistumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:36

Myöhäisiä huomenia, kahvi juotiin siinä 10 paikkeilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:52

iltoja toivottelen ja ilta teetä kohta hörppien...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:12

Kahvia klo 12.00