Onko teillä sisäistä kuumuutta?

Tämä herra väittää niin.
www.youtube.com/watch?v=CjO_ZzfYnZM

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 21:49

Mummokuume päällänsä. Joten ei haittaa vaikkei sitä löylyä ihan riittävästi olekkaan - kyllä tarkenoo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 21:45

Tämä meikäläisen ikä on se ikä ,milloin on sisäistä kuumuutta ja hikeä pukkaa,vaikkei mitään tekisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 22:17

Sisäinen kuumuus? Ei taida olla, kun en oikein tiedä mitä se on. Saattaisi sopia hyvin meneviin nuoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 22:32

Sisäistä kuumetta,kun syödessäkin tulee hiki..niin kilotkin tippuvat..kun ei jaksa syödä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 01:20

On. Niveliä pakottaa - kuumuutta. Häppäsvärkki bragaa - kuumuutta. Sielu käy rippikoulua - kuumuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:12

Se on sitten sitä, eli 50 v. villitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:37

on kaikkea noita kuin ylläolevat kirjoittivat ja naamakin punasena hehkuu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:09

Kumma juttu,olen päässyt kuin koira veräjästä kaikesta yllämainituista,mutta M.Servo ja Napanderit on uusi tuttavuus,eikä ainakaan mulle aiheuta minkäänlaista hottia oloa.Humpattua on tullut napapiirin tuolla puolen ja osattuakin ja silloin tulee hot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:39

eipä taida olla.