Uskotko säätiedotuksiin? Tälle päivälle luvattiin eilen aurinkoista vaan eipä ole aurinkoa juuri pilvien takaa näkynyt ja sataa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 04.07.2008 - 23:39

Saattavat joskus osua kohdilleen, riippuen vähän millä kolkalla asuu. Ei kannata sokeasti luottaa, nehän ovat vain ennustuksia. Ilmavirrat muuttuvat niin nopeasti, vaikea ennustaa vaikka on satelliitit, tietokoneet ym.vempaimet apuna. Jos ei paista niin sataa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.07.2008 - 20:16

en usko.
ukkoset kulkevat vauhdikkaasti omia aikojaan ja rteittejään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 22:13

"kun sokeasti uskoo niin varmasti pettyy" sopii tähänkin ja hyvä muistaa että kyse on ennusteista ei lupauksista.
Kyllä niistä on paljon apua ja useimmiten ne vielä ovat liikuttavan hyvin kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 22:17

Viitteitä antavia ovat säätiedotukset, katselen usein Iltiksen sadetutkaa netistä
(8h eteenpäin),
ja siinä esim. tänään oli ko. kelloajan kohdalla ettei sadepilviä näkyvissäkään (HKI),
mutta täälläpä sato tai ainakin jkv., eli voiko enää mihinkään luottaa (he-heh)??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2008 - 08:34

En usko.Parhaan säätiedoituksen saa,kun aamulla katsoo ulos ikkunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 12:42

En usko, eräänä päivänä luvattiin sadetta ja jopa hieman ukkosta, ja seuraavana päivänä aurinko paistoi ku naantalin aurinko :D