Minkä maan kultuuri kiinnostaa sinua eniten?

Itseäni on aina kiehtonut intiaani-kulttuuri.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 19:52

Olen todella kiinnostunut Budhalaisuudesta. Ollut jo jokunen vuosi. Jotenkin niin kiinnostava, vanhanaikaista, ja jotenkin siinä on myös ripaisuus henkimaailma juttuja

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 20:00

Suomen kulttuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 20:00

Olen Thaimaan fani eli heidän kulttuurinsa on aika tärkeä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 20:41

Japanin kulttuuri vetää minua puoleensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:47

Marokko, se on kaikkein eniten jäänyt mieleen ulkomaan matkoiltamme.

Lähteet:
Mie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 21:25

Monen maan kulttuuri on kiinnostanut ja olen saanut niihin tutustua, Aasian maita, Afrikan ja Euroopan. Vielä on käymättömiä paikkoja paljon joten kaikki ne. Sveitsiin pääsyä odotan kait eniten tällä hetkellä.

Lisätty: 30.08.2009 - 09:40

Varmaankin vieraista tuo islamilainen kulttuuri on itselleni tutuin koska olen asunut sellaisessa maassa kolmisen vuotta. Kiinalaiseen olisi mielenkiintoista tutustua. Länsimaisessa kulttuurissa on pieniä eroja eri maiden välillä. Jos pitäisi nyt valita niin ehkä haluaisin tutustua intialaiseen kulttuuriin enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 22:15

japanin. ehdottomasti - zettai !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 23:56

Kreikka! Ja se on ollut minulla verissä lapsuudesta saakka <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 00:51

Antiikki,ei maasidonnainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:58

Haizara,kudasai!Hurahtanut Japaniin ja sitä kautta zenbudhalaisuus kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:26

Muinainen INKA ja heidän aivan uskottamattoman kehittynyt kulttuurinsa on aina kiinnostanut erittäin paljon. Olen käynyt useissa INKA näyttelyissä ja lukenut paljon asiasta, edelleen on mysteeri mihin tuo kaikki lopulta päättyi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:40

Kreikan, Japanin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:17

Eurooppalainen kulttuuri.
Euroopan eri maiden kulttuuri muistuttaa toisiaan mutta eroja esim. tavoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:37

Tällä hetkellä haluaisin tietää enemmän Afganistanista - siitä kun niin paljon puhutaan mediassa. En ole innokas sinne varmaan koskaan menemään mutta tuo pitkäaikainen sota sun muut.

Mistä se kaikki alkoi ja kauanko ovat kahinoineet? ja millaiset oltavat siellä oli ennen ja on nyt?

Lieköhän Afgaaninvinttikoirat sieltä kotoisin???