Moi taas pitkästä aikaa mä en ole nyt kerinnyt olla napsussa. Anteeksi vaan...no mitäs teille kuuluu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 19:25

Tervetuloa takaisin.Ethän anna napsuilun häiritä koulutyötäsi koira?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 19:21

ei mitään anteeksipyytelemistä, kyllä ihmisellä pitää olla muutakin elämää kuin napsuttelu, tervetuloa vaan takaisin

itsekin olin reilut neljä kuukautta 'lomilla' napsusta

hyväähän meille kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:30

Tervetuloa taas tänne meidän joukkoon. Ei mitään hätää koska meidä tyttö ei kanssa ole nyt kirjoitellut täällä siis minni 1234 kun on ollut pajon muuta puuhaa hänellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 19:59

Heippa taas koululainen. Toivottavasti koulusi alkoi mukavissa merkeissä.
Kesä on mennyt ja syystöihin tuolla pihalla pitää kohta ryhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:03

On kiva et sinulla on muutakin elämää,kun napsu.Ihan mukavasti on meillä mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:11

Moi, onks sulla koira?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:46

Kivaahan meille tänne Napsuun kuuluu, minäkin olin nyt kesällä hieman kiireinen etten kerinnyt paljoa napsutella. Me ollaankin sitten ihan läheisiä nimittäin olemme rajanaapuria teiltä päin Kolille päin. Liperin rajalle on noin 15 km.

Lähteet:
Mie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 21:50

Ei se mitään..Kouluthan alkoivat..sinulla koulutouhut..koita olla ahkera..napsuilet kun on aikaa..
Minkin jäjestellyt komeroita ja hävittänny turhaa pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 23:21

tervetuloa takasin.. ihan hyvää kuuluu, kauhee kiire koulujuttujen kanssa :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:41

Hyvää kuuluupi :)