Onko Finnmatkojen lennoilla ruoka maksettava erikseen, vai sisältyykö se jo matkan hintaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.07.2008 - 19:11

Eikös se sisälly matkan hintaan, mutta varmista asia vielä Finnmatkoilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 20:18

Paketeissa sisältyy lentoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2008 - 20:21

maksettava erikseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2008 - 22:15

on se ainakin tähän asti sisältynyt pakettihintaan enkä ole nähnyt ilmoitusta mistään muutoksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.07.2008 - 22:27

Ruoka sisältyy, juomat ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.07.2008 - 08:37

Ruoka sisältyy,vesi ja kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.07.2008 - 11:57

Finnmatkoilla nettivarauksen yhteydessä pitää ateriavaraukset tehdä "pakolliset lisävalinnat"- kohdassa ( Vaihe 3 -lisäpalvelut) .
Jos valitset sieltä "ateriat lennoilla" , ruoka kuuluu jälkiruokakahveineen lomapaketin hintaan. Tavallinen ateria on 17 euron luokkaa, gluteeniton tai pähkinätön ateria sitten vähän enemmän.
Voit toki olla valitsematta aterioita lennoille, eli pakollista se ei ole, silloin ei tietenkään siitä veloitetakaan..
Finnairin lomalennoilla aterian yhteyteen kuului ruokajuomaksi vesi, muut juomat sai sitten itse valita ja ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2008 - 17:57

Tulin juuri eilen 9.7.2008 Finnmatkojen pakettimatkalta Bulgariasta. Ateriat ja juomat eivät kuuluneet hintaan. Ne todella kysyttiin erikseen lippua tilatessa ja hinta oli 17€. Lyhyt yölento, en ottanut. Ei kukaan kai kiellä ottamasta omia eväitä (voileivät) tai napostelemasta suklaata tms!

Joidenkin ulkolaisten yhtiöiden esim Nouvelair ja KartagoAir lennoilla alkoholittomat, ns. soft drinkit ovat ilmaisia. Finnmatkat ei näitä yhtiöitä tiettävästi käytä.