Mitä on C2H5OH

Avainsanat: viisasten_juoma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 16:25

puhdasta brenkkua, niinkuin pojat ranalla sanovat ja tietävät, että tää on sitä jota juotuaan vielä näkeekin

Kysyjän kommentti

etanol hiilivetyä on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 14:58

no voihan jumppis , nyt näytit kaikille salasanasi... vaihda äkkiä uuteen, neuvoo tämä lyyli..:)

Lisätty: 29.08.2009 - 14:59

ahaa , nyt vasta huomasin, se onkin jotain juomaa ..C2H5OH – asiaa alkoholista – Sisällysluettelo tälläistä löysin googlella...ei onnanut linkkin laittokaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 15:02

Oiskos tuo sit alkometri?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 15:11

Etanolin kaava taitaa olla kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 15:40

Alcotector C2H5OH
Alcotector C2H5OH on luotettava ja huipputarkka todistuskelpoisen mittaustuloksen antava tarkkuusalkometri ammatti- ja viranomaiskäyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 16:17

Etyylialkoholi eli etanoli.Someksi viina. OH on alkokoholi, metanoli,etanoli ,butatanoli jne.Miten "korkea-arvoinen" se sitten onkaan.

Lähteet:
Kemia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 17:31

C2H5OH is the solution to all life problems, according to Homer Simpson

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 00:59

Desifiointiainetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:28

Kemia oli yks lempiaineista kouluaikaan,mutta en muista enää tätä kaavaa.
"Jumppiksen logiikalla" ja viisasten juomalla...ilokaasua?