Onko teillä mikroon tarkoitettua Savipataa??

Minulla ollut pari vuotta,kun voitin sen..
Tänään käytin sitä ensimmäistä kertaa...riisin ja vihannesten kypsetämiseen.
Kypsyttää tosi nopeasti. ..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 13:32

ei ole, minkä lainen se on ? voisitko laittaa linkkiä tai jotain tietoa.. on aikas mielenkiintoinen tapaus..

Kysyjän kommentti

Kokeile ihan savipataa..mite kypsyy mikrossa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 13:51

ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 15:05

Eipäs satu olemaan. Enkä ollut ees tietoinen, että sellaisia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 17:08

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 17:12

Ei ole.En ollut minäkään tietoinen,että sellaisia yleensä on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:51

Aivan normaaliuunin savipata kyllä löytyy, mutta ei mikroversiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:19

ei ole sellaista,en ole edes tiennyt sellaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:53

Ihan uusi juttu. Liitetäänkö se savipata USB -liitännän kautta mikroon vai miten?;=)
(jatkoa sarjaan Matvein huonoja vitsejä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:12

Vanha Arabian Liekki-sarjan pata on ja toimii hyvin, taitaa olla kolmekin kannellista ja hieman eri kokoisia, sitä pienintä olen pari kertaa kokeillut mikrossa mutta lähinnä kuumentamiseen.
On myös UPO valurautapata mutta en ole käyttänyt sitä kertaakaan, mikroon sitä ei varmaan kannata edes yrittää änkeä...