Osaatko kutoa kangaspuilla mattoja,ryijyjä?

Minä en ole koskaan kutonut mitään kagaspuilla,mutta äitini ja anoppini taisivat tämän homman.

Avainsanat: kutominen kangaspuut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 11:22

Kyllä mattoja tuli jonkin verran muille ja myös itselle kudottua kangaspuilla yhdessä entisessä työpaikassa. tuli silloin opeteltua laittamaan ne loimet/langat niihin kangaspuihin.
ensimmäisen maton ja pari poppanaliinaa kudoin itselleni jo ylä-asteella kässä tunnilla. ryijujä en ole tehnyt.

Kysyjän kommentti

Kangaspuihin loimien laitto ei olekkaan ihan helppoa.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 10:57

kangaspuilla olen tehnyt mattoa ..mutta ne kangaspuut olivat laitettu minulle siihen malliin et vain kudoin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:01

joskus vähän pienempänä kaverin kanssa kudottiin.. mut en mä varmaan enää osais.. ja joskus koulussakin mun mielestä ollaan kudottu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 11:03

Harmittaa niin vietävästi kun en osaa. Olen kerran saanut kokeilla ja se oli erittäin mukavaa puuhaa. Yritin mennä joskus ammoin sitten kurssille, mutta se oli täynnä suuresta kiinnostuksesta johtuen. Näin on se oppi jäänyt väliin, ja tuskin enää aloitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:48

Osaan ja rakensin kangaspuut ensin työväenopistossa 120cm leveet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:17

Osaan toki, mutta ei ole aikaa vuorotyöläisellä sellaiseen, valitettavasti. Kutoisin niin mielelläni onnellisen, riemun kirjavan räsymaton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 13:53

jotenkin, aika huonosti kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 17:18

Mattoja ja poppanoita osaan.Minulla on mahdollisuus siihentyöpaikallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:46

Kotona ja anoppilassa olivat kangaspuut aina kesäisin esillä. Mattoja olen kutonut mutta ryijyä en. Shaali sen sijaan on onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:05

En ole koskaan kutonut kangaspuilla mattoja,mutta oli ollut mukava oppia myös se taito.Eipä taida olla nyt ketään joka minulle opettas.