hei etsimme hauskaa matka seuraa ensimmäinen viikko marraskuussa egyptiin, naisia että miehiä olemme kokoamassa porukkaa....

29 vuotias nuori mies on jo listalla ja nyt etsimme lisää matkalle menemme myös kairoon 1 päiväksi lennolla lento maksaa 70 euro hurghadasta kairoon edes/takas. menemme myös meri retkellä snorklamaan. ja beduini safarin teemme. kaikilla on omat studiot hurghadassa ja tapaamme päivisin uimarannalla ja myös iltaisin menemme syömään yhdessä

Avainsanat: matka seuraa egypti. marraskuu kairoon lentämällä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 09.09.2009 - 00:03

Minä kuulun siihen edellisen edelliseen sukupolveen, joten en uskaltaisi lähteä vieraitten kanssa mihinkään matkalle. Mutta toivon että löytäisitte sopivat matkakumppanit, jos ei täätä niin jostain muualta. Hyvää ja hauskaa matkaa.