Onko paikkakunnallasi paljon kebap ja pitza paikkoja?

Meidän kaupungin osassa niitä on kolme paikkaa,ihmetellään sitä,et miten ne kaikki mahtaa pärjätä.

Avainsanat: kebap pitza

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 22:50

pääkaupunkiseudulla varmaan useita satoja, starttirahan turvin niitä nousee kuin sieniä sateella

Kysyjän kommentti

Imettelen juuri sitä asiaa,että riittääkö kaikille pitzan ja kebebin myyjille asiakkaita,kun täällä meilläkin on heitä niin paljon.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 22:46

meillä kaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:49

Pari paikkaa löytyy. Se hyvän kebabin paikka on juuri täällä meidän paikkakunnalla. Ihmettelen minäkin miten ne oikein pärjäävät. Alussa voi olla tietysti starttiahoja ja yrityksen perustamisavustuksia ulkomaalaisille. No niillä voi ketkutella parivuotta. Yleensä heitä on kuitenkin monta samassa yrityksessä ja sieltä voivat nostaa tietysti vaikka kaikki "apurahoja" vuorollaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:59

Jokunen on meidän paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:01

lukuisia, suurin piirtein vuorottelen, hyviä kaikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:09

Kyllä tuntuu,että on joka mutkan takana..Ihan liikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 23:10

Onhan noita muutama. En ole heidän kanta-asiakkaitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:32

muutama

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:39

Todella runsaasti on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 03:37

Pilvin,pimein.Oon mmutman kerran käynnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 07:57

Kyllä niitä on paljon täällä, me käymme tosi harvoin sellaisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 09:50

Kyllä on LIIKAA, niitten "lettuja" en suuhuni pistä, ihme etteivät pärjää siel kotimaissa ko pitää tääl loisii.

Lähteet:
www.karjalanpaisti.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:11

Kyllä löytyy joka kulmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:21

Yhden tiedän.
Se on toiminut jo kauan ja on erittäin suosittu.
Kilpailevia yrittäjiä, Kotipizzaa, Noutopizzaa ja mitä kaikkia niitä onkaan, tulee ja menee, mutta tämä yksi on ja pysyy.
Ahkeria poikia, aina töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:26

Joensuun keskustassa noin kymmenen pitzeriaa ja huomiota herättävää on se että jokaisessa on päivän pitzan hinta 4:80e. Melkoinen sattuma...
Lahdessa on eräs paikka joutunut tekemään hinnoilleen -40% alennuksen kun siellä taas maksoi surkean kokoinen lättänä kebab lähes kympin. Saattaa tosin olla että myös annosten koot ovat kokeneet tuon -40%. Toisaalta melko pieniä ja onnettomia ne ovat aina olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:55

Muutama, ja tykkään niissä käydäkin silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:51

muutama löytyy. tilaamme puhelimitse tuosta tien toiselta puolelta silloin tällöin kebabit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 13:08

Aivan pilvin pimeinhän noita on täällä helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 13:29

on tääläkin, mutta tiuhaan niissä näyttää vaihtuvan oimistajat.. ei vuottakaan, kun taas on uusi omistaja ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:37

Paikkakuntani tarjontaa en tiedä, mutta naapurikaupungissa niitä kumpiakin on muutama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 00:02

Voi täällä tuntuu,että on joka nurkalla.Monesti mietin kuinka noille kaikille riittää asiakkaita..kai heillä kaikilla on oma asiakaskuntansa :)