Pidätkö kebapista?

Meillä siitä ei pidetä.

Avainsanat: kebap liha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 22:43

Minäkään en ennen ole siitä pitänyt, mutta poikani houkutteli aikoinaan minut tarjoamaan kebalounaan Turkkilaisessa ravintolassa. Täytyy sanoa, että se oli tosi maukas ja tuhti annos. En nyt enää edes muista mitä kaikkea siinä oli. En muuten pidä kebabista.

Kysyjän kommentti

Olen kerran saanut hyvää kebabia.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 22:48

jos se on pizzan täyppeenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:49

Minä aina luulin..että en pidä..mutta kun tein pitsan kebap-suikaleista..olikin yllättävän hyvää..ja nyt olen tehnyt jo monta..Tuli tosi uskomattoman maukas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:53

sitäkin on niin monen tasosista, on niitä ihan ihan hyviäkin, mutta harvemmin tulee syötyä kun olen enemmänkin niitä kalasyöjä ihmisiä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:00

Kyllä aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:02

tykkään kovasti ja siitä vaihtelusta mitä eri paikkojen kebapit tuo tullessaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 23:08

Tykkään kyllä, mutta tosi harvoin sitä syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:34

no ohan se ihan hyvää, mutta epäterveellistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:35

meilläpäin on Suomen paras kebabbi paikka, siellä tehdääbn kaikki itse ja joka päivä tuoretta ja myös kunnon lihasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:00

Mä en tiedä mikä siinä kebabin hajussa/tuoksussa on etten osaa haikailla sitä.Syön jos en muuta saa eikä se tarkota että pahaa olisi. Pärjään ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:11

Samoin mulla,jokin hajussa tökkii,etten ole oikeastaan edes maistanut,ehkä kun Turkkiin eksyn,tulee paikan päällä syötyä paikallista ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:39

kyllä pidän, todella hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:33

Vältin pitkään kaikkia paikkoja, missä näkyi sana 'kebap'. Kun sitten kerran uskaltauduin ystävän kanssa sellaiseen, niin sen jälkeen olen käynyt useinkin. Ei se mitään huippuherkkua ole, mutta nälkäiselle maistuu hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 10:46

Riippuu ihan siitä mitä lihaa se on.
Jos annos on esim. lampaasta niin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:52

kyllä pidän. usein ostan sitä pakastealtaasta tai makkarahyllystä ja laitan erilaisiin ruokiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:14

Menettelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 13:14

pidän oikeinpaljon ja joskus , kun ollaan liikenteessä , niin poiketaan kebabbillekin, mieheni ei sitä syö, mutta minä tykkään kyllä... muutaman kerran vuodessa käväsen sellaisen herkun popsimassa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:36

Ehdottomasti, mitä tulisempi sitä parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:21

Kyllä pidän. Jos käydään ABC syömässä niin ateria on yleensä kebabliha ateria.