Menolippu Mombasaan?

Haluaistko tehdä jotain repäisevää, jos tietäisit kuolevasi pian?
rutube.ru/tracks/2300558.htm...3d6bd2a2de
R.I.P. minunkin puolestani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 21:54

minulle vähän rauhallisempi puuhastelukin riittäisi,

ja sitten kaikki hullut sai taas tavoitteita ylitettäväksi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 21:58

Olen kyllä matkustanut Saksassa noilla ICE-junilla, mutta minun matkani ovat olleet mukavampia ja päättyneetkin mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:39

Kyllä sitä viimeiselle matkalle jotain muuta keksisi. Ennen vanhaan ei luotijunia mietitty.....
Pikku-Kalle oli matkalla junalla. Hän matkusti puku päällä koska oli menossa junalta suoraan juhliin. Matkalla Kalle huomasi, että housut olivat revenneet. Kalle kysyi ohi menevältä konnarilta, että missä juna seuraavan kerran pysähtyy ja onko siellä kauppaa, josta saisi ostaa uudet housut. Konnari vastasi, että Kourassa pysähtyy, mutta vain viisi minuuttia ja osuuskauppa siellä on. Kun juna oli pysähtynyt, Kalle pinkaisi kauppaan. Kaupan ovelta hän huusi myyjälle joka oli tikkailla laittamassa tavaroita ylähyllylle: Nyt neiti äkkiä housut alas, sillä se ei seiso Kourassa kuin viisi minuuttia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:51

Olen nähnyt ELOKUVAN Matkalla Mombasaan useasti ja se on ihana!!!

Ja en kyllä itse hyppäisi luotijunaan vaan tekisin jotain mitä on jäänyt tekemättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:04

varmasti haluaisin elää lopun elämääni täysillä, mutta tekisin sellasia takuunautinnollisia asioita joista jo etukäteen tiedän että mun juttuja. Ja niissä olisi lapset mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:16

Mieluummin junan sisällä,kulkee muuten kovaa,pyhä Fuji-vuori vilahti ohi ja matka Tokiosta Kiotoon eli Hgistä Ouluun meni 3tunnissa,minuu ei kiinnosta tän luokan extriim.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:40

Toki, teksiin kaiken maailman hölmöyksiä kun vielä ehtisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 04:39

Oli Slaavilaista haihatusta, Saksan Hanau näkyi olleen asema;

Еще роликиВсего роликов (10)
COSMOPOLITAN. Видеоверсия : Твой стиль
С ветерком на поездах ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:36

Tuskin lähtisin Mombasaan. Ehkä jonnekin muualle.