Minkä teoksen luit viimeksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 23:06

ei ole teos, mutta nipun ikivanhoja lääkärisarjoja luin kirppariostoksena nipun kesällä arskanotossa. nyt elämässä niin hektinen vaihe ettei voi keskittyä kuin elämään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 21:42

Luin raaffaelin enkelin,nyt luen alakuloista romanssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:45

Dersu Uzalan uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:49

Raija Oranen : Fanny

ei nyt mitenkään suosikkilukemistoani, mutta liittyy sukututkimusharrastukseeni, roomaanissa kerrotaan muutamista juuriini liittyvistä henkilöistä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:20

Ishmael Beah:Leikin loppu, lapsisotilaan muistelmat
Koskettava tosikertomus sotaa pakenevasta lapsesta Sierra Leonessa. Sodan järjettömyys lapsen silmin.Lapsen, joka vastoin omaa tahtoaa ja vailla muita mahdollisuuksia selvitä huomiseen, joutuu hallituksen joukkojen sotilaaksi. Tälläkin hetkellä taistelee kirjan mukaan arviolta 300 000 lapsisotilasta väkivaltaisissa ja verisissä yhteenotoissa. Onneksi edes yksi selviytyi kertomaan tarinansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 23:06

J. Briskin Paloverde on nyt ollut jo pari viikkoa työn alla. Muutama sivu enää jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:09

Jane Green: Hiekkalinnoja, oli suositeltava kirja. Nyt menossa Kinsella Sophie: Varsinainen talousihme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:10

J.D.Robbin Maineikas kuollessaan on nyt loppu suoral.Edelline kirja oli samaa sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:11

Varmaan KillRoy kävi täällä ja hjk mestarien liigassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:49

Alaa al-Aswani: Yacoubian-talon tarinat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:15

J. Donnerin muistelmakirjan Ingmar Bergmanista.