Tiedätkö mikä on Lauri Tähkän oikea nimi?

Avainsanat: lauri tähkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 21:25

Jarkko Suo oon kuullunna... muistaakseni Lauri Tähkän oikia nimi

Kysyjän kommentti

Jarkko Suo on Lauri Tähkän oikea nimi,niin kuin vastasitkin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 21:30

Tiedän,mutten muista nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:37

Lauri Tähkä, (oik. Jarkko Suo[1], s. 9. marraskuuta 1973 Vaasa)[1] on suomalainen muusikko ja Lauri Tähkä & Elonkerjuu -yhtyeen keulakuva. Hän kuunteli nuorena Kissiä, Iron Maidenia, Eppu Normaalia, Ismo Alangon kokoonpanoja sekä Kauko Röyhkää. 15-vuotiaana hän sai käsiinsä teoksen, johon oli kerätty vanhoja pohjalaisia kansanlauluja. Lauri Tähkä löysi identiteettinsä rockin ja kansanrunouden risteyksestä. Lapsuudenystävänsä Simo Rallin kanssa hän teki ”Niin kauan minä tramppaan” -rallista rocksovituksen, jolla he voittivat Lapuan Spelit -kilpailun.
Nyt tiedän, kun katsoin wikistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:01

Tuli jo oikea nimi..kun noi viksut tiesi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 22:38

Ei mitään hajua, mutta onneksi toisilla oli tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:40

enpä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 04:20

Jospa on se Elon Kerjuu?
Kotipitäjässäni toimi ennen Shell huoltimon omistajana Raili Ralli.
(Papitille lisä tietoa)