Haluaako joku antaa minulle 100 €, viisi nopeinta vastausta huomioidaan.

Lisätty: 28.08.2009 - 19:45

Tämä oli vain demonstraatio siitä kuinka sinänsä hyvää ominaisuutta, kysymysten korjausmahdollisuutta jälkikäteen , huolimattomasti käytellen saadaan ensimmäiset vastaajat/vastaukset näyttämään vähintäänkin oudoilta ellei sitten ihan typeriltä.

(ensin kysyin haluaako joku satasen, kun vastauksia oli tullut lisäsin … antaa minulle … )

Eli vähän tarkkana pitäisi olla siinäkin kun menee kysymystään korjailemaan. Annetaan niiden satasten olla, toivottavasti kukaan ei suuttunut

Lisätty: 28.08.2009 - 21:05

ei tämä ollut pilaksi tarkoitettu, enkä missään nimessä suosittele tällä konstilla piloja tehtävänkään, tarkoitus oli vaan esimerkillä osoittaa, kuinka kysyjä voi (ihan tahattomastikin) aiheuttaa outoja tilanteita kun muuttaa jälkikäteen kysymystään. Tätä olen havainnut muutaman kerran tapahtuneen ja sellainen lukija, joka ei ole alkuperäistä kysymystä nähnyt, on aika ymmällään ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 19:42

joooo

Lisätty: 28.08.2009 - 19:49

Tuo oli huomionarvoinen näyte siitä miksi omatkin vastaukset joskus tuntuu oudoilta HEH HEH

Kysyjän kommentti

vähän hankala piirre tämä Napsussa, tajusit kysymyksen pointin heti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 19:42

Mulle,mulle ja sassiin.

Lisätty: 28.08.2009 - 19:52

valperi,mä olen kauhean loukkaantunut ja pettynyt,olet ikävä ihminen,vetoan YKn ihmisoikeustuomioistuimeen sekä heti huomenna kuluttajasuoja-asiamieheen/henkilöön;melkien jo budjetoin sen satasen matkaan lähitulevaisuudessa ;-D.

Lähteet:
siipeensä saanut Pate,joka oli tosi nopsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:43

Haluaa, just sen verran sattuu puuttumaan, ja mitähän sen eteen pitäis sitten tehdä??:)
Mä arvasin, etten mä pääsekään syömään sisäfilettä:D pikkasen ottoo pattii, heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 19:49

Satasen puutteessa löytyy, mutta jätetään nyt tällä kertaa kuitenkin antamatta ja ottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:29

Miksei noin saa asioita vääristeltyä vaikka kuinka. Eri asia on, onko se korrektia. On tietysti aika kornia kuuluttaa haluavansa satasen tuntemattomalta. Ei kuulosta ihan täysipäiseltä tarjoukselta.
Netissä ei tosin millään ole juuri väliä, koska kaikilla on nimimerkki, eikä kukaan kirjoita omalla nimellään.
Jos juttu on oikeasti hauska, niin voihan sellaisia piloja tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:10

no eihän kukaan täyspäinen antas kuitenkaan kelleen noin vain, ainakaan rahnaa, että kyllä tässä vastaajalla oli vastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:14

Se on kuule silleen vilperi....eiku valperi, että oot 500 € velkaa napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:41

en anna mutta miulle saa antaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:18

nyt mää oon ihan pihalla ... mittään en nyt taaskaan tajuu, siis annat 100 e ja sit et annakkaan en taas tierä mistää mittää ... :( funtsii nyt päähöyryten , olit korjannut kyssäriis monestikkos ja siitä saataavat ovatkin päinvastoin kait ...:( joo-o liian monimutkaista , teeppäs seuravaksi helpompii kysärei tai mitä nään ny ovakkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.09.2009 - 00:28

Rahoista viiis. Mutta totta on että jos ensin kysyy pelkistetysti jotain ja odottaa sitten muutaman vastauksen. Lisättyään hieman lisätietoa kyssäriinsä, vastausten muoto muuttuu. Mitenkä noista sitten muuten valitsee sen parhaan?