Milloin viimeksi nauroit oikein kunnolla, vesi tirisi silmistä ja pissat meinas mennä housuun?

Kertoiko joku hyvän vitsin vai olitko vahingoniloinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 19:18

Joskus 30-vuotta sitten Jyväskylän Suur Ajojen Ek:n lähdössä Scherlackiuksen metsätiellä. Pikkupojat pyysivät tarroja, meillä ei niiden jakoa harrastettu. Menivät pihalla olleelle laatikolle ja toivat tarrat meillekin. Luin, ennenkuin heitin sen olanyli takaosastoon. Siinä oli vessapaperirullan kuva ja alla teksti
"Selalla pyyhtii hyvin".
Seuraavan pikiksen ajamisesta ei aluksi tahtonut tulla mitään kun oli niin hyvä mainos että täytyi nauraa kippurassa!
Ei taida enää Serlalla pyyhkiä kukaan?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 18:35

AIka useinkin ystävien kanssa kun suunnitellaan kaikkea pöhköä, tai muistellaan vanhoja juttuja. Mutta en tapaa ystäviäni kovin usein, enkä muista, milloin viimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:45

Joskus aikoinaa nuorena töissä ollessa oli sellainen kaveri, että oli kestämistä sen jutuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:49

just äsken, omaa lukihäriötäni tuon seuraavan hiiva-kysymyksen kanssa (housut kyllä pysyi kuivana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 19:09

Tarkkaan en muista, mutta nyt kesällä kumminkin. Taidettiin muistella jotain vanhaa hauskaa tapahtumaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:19

Tunti sitten töissä eräässä tilanteessa vanhuksen kanssa. Onneksi hän istui jo valmiiksi pöntöllä. Oli hänen onnensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:33

Tänään viimeeksi,kun ystävättäreni kertoi oman mokansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:09

Joku aika takaperin,,kun Ida laittoi niin hauskoja juttuja..nauratti,kyneleet valui ihan ja meinas pissatkin tulla housuihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:16

päivittäin tilanteita, mun arkihuumorin jutut niin räleitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:42

muutama viikko sitten, tilannekomiikkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:53

äsken nauroin valpperin lukihäiriölle ja omalle mielikuvitukselle ...sekä siskon juttuja fb äskettäin oikein hirnuen nauroin..en paljoa tarvitse, kun jo nauran , jotta tyhmempikin vitsi uppoo minuun... ja saa minut nauramaan.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:31

No siitä on aikaa. Mutta likkakaverini kanssa meillä on näitä tällaisia hetkiä.