Jouduitko lapsena käyttämään sisarillesi pieneksi käyneitä vaatteia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 19:44

Sain/jouduin,jopa luistimia en saanut ikiomia vaan systerin vanhat,mutta en ole katkera en.Nyt en halua käyttää kenenkään vanhoja lumppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 18:27

En, sillä siskoni on minua 11 vuotta vanhempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:31

Veljeni on minua vuoden vanhempi, ja hänen vaatteensa olivat pojan vaatteita, joten tuskin olen niitä paljonkaan käyttänyt. Eikä se minun lapsuudessani kai ollut niin tapanakaan, ainakaan meidän perheessä. Ehkä sillä haluttiin osoittaa jotain vaurautta, vaikka meidän perhe oli kaikkea muuta kuin rikas. Mutta ulospäin piti näyttää kaikenlaista muuta kuin oikeasti oltiin. Turhaa ! Meillä on käytetty omien sisarusten ja serkkujen vaatteita, kaikkea, mitä onnistuttiin jostain haalimaan. Työtöillekin poikien vaatteita, ei haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:38

En siskoni oli 8v vanhempi. Mutta äitini ompeli itse oli ompelia Mutta siihen aikaan ei oikein arvostettu tee sse itse vaatteita. mutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:39

esikoisella (ja sukupolven ensimmäisellä lapsella) ei ollut tuollaisia ongelmia eli sain ihan minulle tehtyjä/hankittuja uusia vaatteita, joita käytin niin perusteellisesti ettei niistä mitään jäänyt nuoremmille siskoillenikaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:00

En joutunut, kun ei ole vanhempia sisaruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 19:06

Olen vanhin, joten sain aina uutta. Sisareni joutui käyttämään minun vanhoja vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:24

en, mut halusin joskus käyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:36

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:36

En joutunut olen nuorin meidän pesueesta siskoni minua 11 vuotta vanhempi ja ihan toista kaliperiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:11

En joutunnu käyttämään..kun oli vain veljiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:41

En koska ei ole siskoja joiden vaatteet eivät pojalle oikein kävisikään, tosin ei ole velipoikiakaan. Eli olen vanhin sekä nuorin meidän sisarusparvessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:16

Eipä tarvinnu käyttää,ain sain uusia.Syynä se et oon ainokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:17

kaksi vanhempaa siskoa eli kaikki jouduin käyttämään loppuun. kyllä siitä mulle irvittiin. nolotti aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:42

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 09:16

Olen sisarusparven vanhin ja "komein"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:09

En, mutta nuoremmat sisarukseni kulkevat varmaan vieläkin vanhoissa vaatteissani. Toisella jo jopa vanha polkupyöränikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:04

en kun ei ole sisaruksia mutta serkkupoikien pieneksi käyneet vaatteita kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:30

En joutunut. Minulle tehtiin neuleet kotona, ja mekot teetettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:27

joo jouduin käyttämään veljeni huopatossuja talvella. muita vähiten koska veljeni on vanhempi minua. siskoni ovat taas nuorempia minua.