Pidätkö nahka-kalusteista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 18:42

baarijakkaroiden istuimet olen itse päällystnyt nahalla (lähinnä tyylisyistä), muita ei ole kelpuutettu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 18:27

Tv-tuolit ovat nahkaa. Muuten käy muutkin materiaalit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:37

Le Corbusierin tuolit olis kivat, samoin se divaani, muuten ihan sama, kankaisetkin käy. Kaupungissa on nyt nahkainen sohvaryhmä, maalla kankainen, kulunut, mutta menettelee. Molemmat kierrätettyjä sukulaisilta. Oikea oma sohva on alcantarea, se on hyvä materiaali, voi pyyhkiä koiran kuolan ja muut tahrat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 19:05

En pidä. Narisevat ja kahisevat inhottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:10

Kyllä käy. Ihan kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:58

Riippuu,hurjatan mainitsemat Le Corbusierit olisis tosi makeita,pidän varsinkin siitä divaanista,siinä on tosi mukava kelliä,kaunis nahkaisena sekä vasikkaisena.Enmtisessä elämässä meillä oli punainen bonanza-nahkakalusto,jälkeenpäin harmittaa,että on tullut pistettyä se nahkoiksi,oli kivan näköinen ja mukava istua ja köllötellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:37

Helppohoitoisuuden takia pidän.
Kotona ja autossa.Kun lapsi oli pieni, niin istuimille tuppasi valumaan kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:25

en mä kauheesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:37

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:37

en pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:39

Kyllähän niissä kauniita on ,muta en halua kotiini niitä,mieluimmin hyvät kangaspäälliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:27

Koen esim. nahkasohvan jotenkin kylmäksi. En ole kalusteissa ainakaan vielä valmis pitämään nahkaisia ykkösvaihtoehtona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:58

Aito nahka ok,mutta joissain kalusteissa jokin (ei kenonahka) muu on parempi.Nahka vaatii hoitoa,mutta melko helppohoitoinen ja toi kissa Pirskatti ei onneksi osaa pilata nahkaisia kalusteita kuten muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:18

Ehen.Hiostaa kesäl inhottavasti ja nytki on kangas sohvas päälline.Kissa ku tykkää sitä repiä,oma raapimaa puu vieres joho sitä oon pienest pitäen opettanu.Kyl se siihe meneeki,mut ku rupeen kehumaa ni siirtyy sohvan kulmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:19

tykkään kyl ja hauva tykkää ku viileetä maata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:04

Kyllä oli ihanan pehmeä nahkakalusto..Mutta aikanaan lupasin lasen lapselle..kun muutat kotoa pois voin antaa sitten hänelle..2 vuotta takaperin tuli ja sano mene ostaa uusi sohvakalusto..että hän ostin asunnon..lupaus han piti..ostin uuden sohvakaluston..En enään nahkaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.08.2009 - 01:43

juup, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:15

En ja ei ne todellakaan ole mitään helppohoitoisia jos töhrit niin erittäin vaikea on puhdistaa. Kerran oli autossa nahkapenkit ja kesällä paloi oma nahka jos siihen osui ja talvella taas kuin olisi istunut jääpalan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:07

kyllä pidän, koska minun mielestä on helpompi puhdistaa esim koirankarvat nahkasohvasta kuin kangassohvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 12:49

muuten kyllä, mutta taloudessamme on kaksi nelijalkaista kynnet omaavaa kisulia, jotta ois ihan liian mukavat heille kynsien raamiseen, jotta en voi sellaisia ostaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:29

Aikoinaan en tykännyt, mutta sitten ihastuin likkakaverini sohvaan ja kun meille sitten ostettiin uudet kalusteet, niin nahkasohvat meille sitten tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:28

Joo kyllä koska nahkakalusto on nyt nahkaa.