Toivoitko ensimmäisestä lapsestanne tyttöä vai poikaa .Toteutuiko toive?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 19:47

Tervettä toivoin,mutta lisätoiveena oli poika,ja poika tuli jouluaattona;kätilöt piti kisaa kuka sai ekan,meitä oli kolme salissa ja minä ponnistin ensimmäisenä vauvan maailmaan,muistan vieläkin kätilön kirkkaan äänen:Aatami tuli,sillä on munat ja kaikkee!"

Kysyjän kommentti

Vai,että aatami munineen tuli.Hih ja onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 18:27

Tyttöä toivoin, poikaa ennustettiin, tytön sain vuonna -62, jolloin ei käyty ultrassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:28

Ei ollut muita toiveita, kuin että hän on terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:39

Toivoin tyttöä ja tyttö tuli. Ostin uuden ompelukoneen, jossa oli sellainen rypytysjalka, että saa tehdä rimpsuja vaatteisiin. En muista, teinkö kertaakaan. Muita vaatteita kyllä tein. Osa niistä on vieläkin tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:54

Puolitoista vuotta ennen esikoisen syntymää sovittiin nimet pojalle ja tytölle (tässä järjestyksessä) ja mies vuoli kummallekin pienen puulusikan, jonka varteen kaiversi tulevan omistajan nimen. Poika täyttää kohta 37 vuotta ja tytär samana päivänä 34 v. Lusikat ovat koristeena seinällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 19:03

Kun huomasin olevani raskaana, totesin miehelleni odottavani oskaria. Joten poikaa kai alitajuisesti toivoin, ja poikahan se sitten olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:15

Ei ollut väliä onko poika vai tyttö. Tervettä lasta toivoin, ja toive toteutui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:20

Tiesin, että tyttö tulee, oli tilattuna ja näin kävi. Tosin mummoni sen ennusti jo silloin kun en edes tiennyt olevani raskaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:37

Toive toteutui

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:41

Kyllä toivoin poikaa ja pojan sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:14

Toivoin tervettä lasta..sukupuolella ei ollut väliä..tuli ihana poika..mistä olin ikionnellinen..se oli vuonna 1962..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:48

Ainoa toive oli terveys.Nyt heitä on 3 ja molempia sukupuolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:21

en edes terveyttä toivonut vain sitä että jää henkiin. riskiraskaus ja heti synnyttyä lasten teholle. poika ihanainen nyt 18 v ja sen jälkeen 2 tytteliä. Kaikki rakkaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:47

Ensin poikaa ja sitten tyttöä.
Tyttö tuli ja mun syömmeni suli syntyi prinsessa -------- sukuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:28

Minulla tietenkin oli haaveena tyttö mutta poika tuli. Toista odottaessani odotin jälleen saavani isoveikalle pikkusiskon, mutta veikka tuli jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:32

Ei väliä minulle oli ihan sama kumpi on. itsestä vaan tuntui että se oli tyttö.