kaikki yksinmatkustavat,mitä mieltä te olette matkustaa muitten samankaltaisten kanssa ryhmänä ja jakaa huoneistoa?edullista/hausk

kysyn koska monet hakevat matkaseuraa matkoille ja aloin tämän kysymys ketjun ihmisille jolle on tärkeetä päästä matkoille mutta ehkä eivät haluaa mennä yksin, kuka voisi ajatella jakaa huoneiston esim. egyptissä, siellä on kulttuuria ja edullista , myös ihana meri ja retket aurinkoa löytyy.
kustannukset menee alle puolet kun näin tekee, ja samalla saa paljon uusia tuttuja reissuilta. koska ongelmana on se että jos ei ehkä ystävät ta perheenjäsenet/sukulaiset pysty lähntemään matkalle silloin kun sinä haluaat kenties äkkölähdöllä... niiin tällä tavoin sinulla on aina seuraa tarjonassa, ja myös hauskat retket

Lisätty: 28.08.2009 - 17:13

totta! nykyään on monenlaista porukkaa, se täytyisi olla omat huonet ja asunnot tai sitten että tutustuu oman ikäisen ja kiinostukset samat kun itellään.
ehkä olisi hyvä että kaikilla olisi oma studio ja sitten tapaisi yhteisillä retkillä ja rannalla. jne.sillä tavalla kaikilla olisi oma rauha mut kuminkin voisi seurustella kun haluaa ja jaksaa. voisi olla teema matkoja ja kiinostuksen kohtia....yksinmatkaajille. mitä luulette? ja kiitos palon kaikista vastauksista

Avainsanat: jakaa huoneiston matka seuraa yksinmatkustaja retket. edullinen matka. hauskaa jakaa huoneiston matka seuraa yksinmatkustaja retket. edullinen matka. hauskaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 15:40

Mitäs jos ottaisitkin pelkät lennot tuonne Egyptiin Hurghadaan ja majoittuisit lankoni asuntoon yksiksesi. Viikon saisit siellä olla n. satasella, kaksi viikkoa jo halvemmalla. On ihana huoneisto, katolla, merinäköala , hissi edelliseen kerrokseen, talossa suomalaisia, mitähän vielä kehuisin. On paljon vapaita viikkoja vielä ensi sesongille. Minä menen samaan taloon lokakuun lopulla, olen joulun alle ja tammikuussa takaisin. Asunto sopii oikein hyvin yhdelle, mutta kaksikin nukkuu sopuisasti (parisängyssä !) Pistäpä mietintään. AirBaltic lentää yhdensuuntaisia matkoja halvalla, Finnmatkat myy max kahden viikon pelkkiä lentoja joskus halvallakin, ja Hispania on joustava erilaisten lentoyhdistelmien järjestäjä.

Kysyjän kommentti

kiitos oikein hyvä vastaus, tulen heti sinne sun luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 14:32

Kyllä minun täytyy tuntea ihminen,jonka kanssa huoneen jaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:04

En tykkää majoittua tuiki tuntemattoman kanssa samaan huoneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 15:56

Minäkään en oikein pidä ajatuksesta jakaa huonetta tuntemattoman kanssa, tosin en täysin tyrmääkään ajatusta,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 16:32

En lähtisi nykyaikana tuntemattomien kanssa mihinkään. On tämä maailma niin hulluksi mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 20:14

Olen kerran ollut sellaisella matkalla Kreikassa.Hotellin aulassa ajattelin, ettei tuo nainen ainakaan tulisi minun huonetoveriksi(Oli nimittäin ympäripäissään).No, humalainen nainen olisi laitettu kanssani samaan, mutta menin puhumaan oppaalle.Sain uuden huonetoverin.Ääriuskovainen. Räväytti ensi töikseen raamatun pöydälleen, ja alkoi kyselemään minun uskonasioista.Loma pilalla. En kuitenkaan viitsinyt vaihtaa huonettani . Siitä lähtien olen aina halunnut matkaseuraa täältä kotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:28

Kyllä olen ysinkin matkustannu..Mutta viime Tammikuussa suomi 24..kutta etsi reissukaveri..nainen 40 Helsigistä..Shoppailu ja allas-seuraa..Rohkeana laitoin.että minua kiinostaisi lähteä..Ja lähdimme Teneriffalle...24.1..ja oli tosi hauska ihana reissu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:33

Onhan sitä mahdollista matkustaa halvalla muutenkin kuin jakamalla huoneen ventovieraan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:27

Aika arveluttavaa on lähteä ihan vieraiden kanssa samaan kämppään. Mietä on niin moneksi. Itselläni on ensinnäkin erilainen nukkumarytmi, joten se jo yksistään tuottaisi hankaluutta.
Jo kuntoutuksessa ollessani olen huomannut että jos huonetoveri ei ole samalla aaltopituudella, on huoneen jakaminen aika hankalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:05

Silloin rällöin lähden ns. valmismatkalle yksin kun miehelle ei ajankohta sovi. Aiemmin joutui ottamaan ventovieraan henkilön huoneeseensa, se oli tavallista. Joskus olen asunut vieraan ihmisen kanssa ja on ollut ongelmaton loma, olivat "täyspäisiä" henkilöitä (molemmat kerrat Symillä) ja 1990-luvulla. Ollaan kavereita edelleen.
Nyt ei enää ainkaan tunnettujen valmismatkajärjestäjien matkoilla ole edes mahdollista jakaa huone tuntemattoman kanssa enkä nykyaikana sitä tekisi mistään hinnasta. Maailma muuttuu eli ihmiset muuttuvat.
Vaikka olen lähtenyt matkalle yksin olen kyllä aina saanut juttuseuraa niin halutessani sillä ainahan on joku muukin yksin liikkeellä. Ja paikallisten kanssa tulee juteltua joten ei viikkoa tarvitse mykkänä olla. Toki valitsen tarkkaan paikan ja hotellin minne yksin haluan mennä eikä yksinmatkustamista yksin tapahdu.