Onko teille sattunut vastaavaa?

Että hakiessanne uusittua reseptiä terveyskeskuksesta,saatte jonkin toiisen ihmisen reseptin.Minulle antoivat tänään äidilleni kirjoitetun reseptin.Meillä on kummallakin nykyään tyttö-nimi käytössä.Eli sama suku-nimi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 14:19

Ei sellaista ole sattunut
mut kerran kela sekoitti
kun olin saamassa työ tapaturman jälkeen rahoja
lähetti hylkäävän päätöksen
vedoten että ole äitiyslomalla ei kahta korvausta heiltä voisi saada
soitin ja kysyin et mitä!
lapseni oli silloin 10v. ja 7v. et miten niin äitiyslomalla
Sieltä tuli vastaus ET HUPSIS
he olivat laittaneet minun paperini 20v:tta nuoremman saman nimisen henkilön kansioon
eipä ne huomanneet sossu tunnusta vilkaista et silleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 14:05

Ei sellaista, mutta kerran lääkärini sekoitti minut samannimiseen kälyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:22

Ei ole noin käynyt, minun nimisiä ei ole kuin minä. Mieheni niminen on toinen joka asuu kaupungissamme, ja silmälasi ostoksilla on käynyt näin, mieheni sai lasit päähänsä ja sanoi näkö heikentyi entisestään, kysyi optikko , minkälaiset sangat hän oli valinnut, en tiedä kun tytöt ne valitsivat, Ja miestäni katsottiin kuin idioottia kun ei lasit kelvanneet., minä menin ja ärisin mieheni laseista, näkökyky on minimaalinen , diapteri on vanhan kaavan mukaan 8, 75 plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:06

Ei ole apteekissa noin käynyt, mutta kerran poliisi soitti ja sanoi, että nyt olisi uutta tietoa siitä teidän taloonne vuosi sitten tehdystä murrosta. Kenen lie talo ollut kyseessä, sitä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 15:56

Eipä ole moista koskaan käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 16:38

Joskus ikuisuus sitten minulle soitettiin ja kysyttiin olenko se ja se. Sanoin olevani, niin puhelimessa luettiin 50-vuotisonnittelut sähkösanomasta. Täytin itse samana päivänä 30. Ja lähettäjäkin oli tuiki tuntematon. Mihinköhän sekin onnittelu oli loppujen lopuksi menossa, ei tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 17:15

Apteekissa tai TKssa ei ole sotkettu,mutta mun työnantaja lähetti mun lääkärinkorvauksen väärälle henkilölle,sama sukunimi,mutta etunimi alkoi Pllä molemmilla,sain omalle tilille rahnat kyllä,aikojen päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:32

Paperit on joskus hukkuneet työpaikkakuntaa muuttaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:54

En ole terveyskeskuksessa reseptejä uudistanut. Lääkärit näkyy olevan tarkempia noissa reseptihommissa. Kuurin syötyäni siirryn omiin medisiineihini.
Yleensä on uusi vaiva kyseessä kun tarvitsee doctoria vaivata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:55

ei apteekissa mutta verotuksessa kyllä

silloin vanhaan hyvään yhteisverotuksen aikaan veroviranomainen oli löytänyt minulle toisen samannimisen mutta huomattavasti parempituloisen vaimon, oli vielä pari vuotta nuorempikin. Hain kuitenkin muutosta asiaan huomattuani kuinka paljon lisäveroa siitäkin riemusta olisi kertynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:27

no ohhoh.. ei kyllä ole käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:38

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:44

Ei ikinä ole sattunut vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:31

Kyllä olen aina saanut omat reseptit..kun olen hakenut..eli ei ole tullut sekaannuksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:36

Ei onneksi ole sattunut moista vaikka muuten onkin moneksi luultu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:51

meillekin on tullut kiinteistöveroissa aina sekaannusta , milloin omistame 25 hehtaaria salaojitettua peltoa, milloin on taas 06 rakennettu talo tontillame, tai 56 luvun talo, nyt oli muuten oikin , mutta verottaja oli laitanut puuliiterimme lämpöeristetyksi, vaikka se on ihan kylmää tilaa, en korjailut sitä tietoa kylläkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:10

Ei ole koskaan niin tapahtunut. Minulla on kyllä sellainen sukunimi, ettei tällä ei lähiseuduillakaan ole samansukunimen omaavaa henkilöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:13

joskus tarjottiin apteekissa diapamia korvatulehdukseen( puhelinmääräyksessä joku sekaannus).Kysyin apteekkarilta kuinka syvälle korvaan niitä voi työntää ja hämmästyneen näköisenä katsoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 18:19

Joo. Laboratoriossa rouvat puhuivat edellisillan omista menoistaan keskenään. Otettiin sitten tarvittavat verikokeet, ainakin luulin niin,heidän selostuksensa vaan jatkui ja jatkui.Onneksi olen tällainen utelias, niin kurkistin sinne kuvaruutuun ja näin vieraan ihmisen tunnukset. Nimeni on harvinainen ja niitä on varmaan vaan pari kappaletta tällä sairaala-alueella. Sitten sanoin, että taitaa nyt olla väärät tiedot esillä. Siitäkös tuli aika hula-baloo. Sanoin , että mihinkään uusintapiikitykseen en suostu.Sanoin myös sen, että minua ei kiinnosta yhtään heidän iltaiset juhlansa. Naiset olivat hyvin närkästyneitä. Että kehtaankin tulla häiritsemään työaikana naisten mukavaa juttutuokiota.
En voinut olla kysymättä lääkäriltä, sitten aikanaan, olenko nyt oikea henkilö siellä tietokoneella vai mikä?Laboratoriohoitajille oli mennyt viesti perille.