Onko napsuilla vegetaristi-ystäviä,aiheuttaako miettimistä yhteiset ateriat?Tai oletko kenties itse?

Avainsanat: vegetaristi-ystävät yhteiset eväät pohtimista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 16:35

Ei ole vegetaristeja tuttava- eikä lähipiirissäni. Kaikille kelpaa kaikki ruoat. Onneksi, niin ei tarvitse pähkäillä monien ruokien kanssa kenenkään.

Kysyjän kommentti

Ok,mulla on muistaakseni yksi laktovegetaristi ja hiukan mietityttää yhteiset ruokailut ja monasti veget.ruokailujen yhteydessä,(mun mielestä) eivät ole kovin joustavia,mutta ehkä mun kokemus,vain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:45

on kaksi vege ystävää, välillä tulee vähän ongelmia kun suunnittellee grillaamista tai vaikka syömään menemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:46

Itse en olae,mutta minulla on vegetari-ystävä.Tarjoaa joskus kasvispitsaa.Ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:49

Minä tiedän että kun esim. Gluteeni henkilö tulee kylään, ja muita allergioita sairastava, en kykene tarkkailemaan asiaa, heillä on omat safkat mukana, ja osa tuttava lapsista , sisaruksia ovat soijalle todella pahasti allergisia, en mitään tarjoa , jos pitempään viihtyvät niin hakekoon sieltä MC- D.. sen aterian joka on soija vapaa, en mitään painetta asiasta tee, itse olen myös allerginen monelle tuotteelle , ei v arsinaisesti vegaaneja ole kukaan , ja sen kaltainen olisi helpompaakin, vegaanin hammaskiille on herkempi vaurioitumaan kuin tällainen lihansyöjä, olen itse puhtaan ravinnon ja lähialueen nopea kiertoisen ruuan kannattaja, mutta en edelleenkään halua mitään metsäsieniä ja lihaa mikä ammutaan syödäksemme määrätyiltä alueilta , minä itse olen lähinnä vegaani tasapainoisesti lihan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:50

Vanhin tyttäreni oli monta vuotta kasvisruokailija. Opin kehittelmään itse kaikenlaisia kasvisvaihtoehtoja, ja runoilemaan suunnittelmastani ruokavaihtoehdosta aina myös sen kasvispitoisen, eli lihakeitto-kasviskeitto, kaalilaatikko-ilman lihaa-laatikko, makaroonilaatikko-munamaitolaatikko, siis tavallisia ruokia muuneltuina. Juhlaruoista en osaa neuvoa, mutta kasvisruokailijat yleensä ovat aika joustavia ruokailuidensa suhteen, riittää, kun heidät on ylimalkaan huomioitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:59

kaikkiruokaisia jätemyllyjä koko suku ja suurin osa tuttavapiiristä, joten asiaa ei paljoa tarvitse miettiä. Yhdet tuttavat ovat vegaaneja, mutta itse niin taitavia ratkomaan nämä ruokailuun liittyvät rajoitteensa ettei siitä synny muille ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:27

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:39

Kyllä. Kahdet erilaiset gourmeet valmistan kun tytär on käymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:55

tyttäreni on , mutta en siitä saa mitään pään vaivaa, hän syö salaatteja ja laitan jotain keitoa alkuruuaksi, sitä samaa syön sitten itsekkin, ukkoloille laitan paistin uuniin tai jotain jykevämpää, jotta murkinaa on muutamaa sorttia enenmän silloin sitten..