Millä perusteella ostat autosi, merkin, ajomukavuuden, herkkujen, hinnan, koon yms.?

Meidän automme on ostettu tarpeen mukaan aina ja uutena, olemme testanneet ja tarpeisiin nähden sopivan ostaneet.

Lisätty: 28.08.2009 - 14:05

Nyt pitää ostaa uusi auto, ei saa noita pikkuihmisiäkään kuljettaa kuten ennen vanhaan, meidän pitää nyt vaihtaa isompaan tila-autoon, tai on toinen vaihtoehto että mamma-Maarit kotiin jäisi, 6 henkilöä , ja runsas summa rahaa että 7 paikkainen nyt tulee maahantuojalta, kyllä ketuttaa.

Avainsanat: uusi auto.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 13:09

nyt viimeksi kun tuontupa-auton ostimme , niin ostettiin vain kahdelle , siis meille , mutta nyt kaduttaa, kun ei voida ottaa kullannuppuja mukaan, kun ei ole makuupaikkoja,mutta sitä ostopätöstä tehdessämme päätimme , et ostetaan vaan meille kahdelle, jotta ei lapset sitten ois aina lainaamaassa , nyt eivät ole, kun ei ole makuutilaa kuin kahdelle , taidettiin olla hieman itsekkäitä, mutta kait sitä sitten voi jo tässä iässä ollakkin..

Kysyjän kommentti

Minä lompakkoni avaan , ja pentueen uuteen autoon saan mahtumaan, vähin määrä meillä 7 henkeä. mammana en koskaan rahaa mieti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 13:21

Rouvan valinnan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 13:27

Auton on oltava monikäyttöinen, kyettävä vetämään painavaa kärryä ja polttoaineena diesel.
Ilmastointi ja vakionopeussäädin on oltava.
Auto on työkalu joka likaantuu, joten uutta on vähän turha ostaa sotkettavaksi.
Sunnuntaiauto on parempaan liikkumiseen. Siihen tulee niin vähän kilometrejä, että sitä ei ole tarvetta vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:45

Merkin hinnan, koon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:20

Vanhana olen aina autoni ostanut. Viimeksi taisi tuo merkki ja väri olla ratkaisevana. Yleensä aika sattumanvaraista on auton vaihto ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:08

Viimeksi ostin autoni siten, että tuttavani sitä minulle kaupitteli ja kun olin suunnitellutkin jo auton vaihtoa, niin myin vaan rivakasti oman vanhan autoni ja ostin sen tuttavani auton. Ja tyytyväinen olen autooni edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 16:16

ulkonäön mukaan,sellainen pitää olla että naapurilla käy kateeksi,punainen ferrari ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:25

Koko, malli uskollinen olen, moottorin koko, vähän ajettu, väri ja hyvin pidetty käytettykin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:02

ruokakunnan safööri kertoo millaista tarvitsee, sellainen sitten hankitaan (itse käytän niin minimaalisesti että mun puolesta sais vaikka jäädä ostamatta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:17

Käytännöllisyyden ja tarpeideni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 21:27

Autoni ostan itseäni varten, minulle tällä hetkellä riittää vaatimaton kulkuneuvo kun olen tottunut kävelemään, talveksi laitan autoni nykyään seisontavakuutukseen. Jos pitää kuljettaa sukululaisiani niin ostaisin linja-auton.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:36

Pieni ja kohtuu hintainen..kun on autolla niin vähän käyttöä..Turha pistää rahoja liian kalliseen autoon...kun saattaa seisoa vaikka viikon käyttämättä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:12

Kalliit kilometrit ajettu ja tarkoituksenmukainen miellyttävä ja turvallinen.Väriä ei silloin voi valita eikä sillä ole väliäkään kunhan ei ole punainen,keltainen tai muuten sopimaton omaan silmääni.

Lisätty: 28.08.2009 - 23:15

Tietysti ilmastoiitu ja automaatti. Vaihdelaatiikkoa on tullut vuosien vattella hämmennettyä ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:20

Merkillä ei väliä kunhan sopii elämäntilanteeseen ja tällä hetkellä voisi sanoa että lahja hevosen suuhun ei sovi vilkuilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:09

Kestävyyden, luotettavuuden, ajo-ominaisuuksien ja herkkujen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 09:57

vuosimallin mukaan. vanhat autot on just mua :D minä en harrasta mitään japsi autoja. sanonta ku on tämä : jenkit on autoja muut leluja :D esimerkiksi minulla itellä on Oldsmobile cutlass 4d `70
-------> harvinainen herkku